jak zmírnit dopady předávkování psilocybinem?
amaru
Dobrý den, kamarád měl v nedávné době negativní zážitek s předávkování psilocybinem. Nestalo se nic zásadního, nemá žádné následky, přesto jsem se chtěla zeptat, co v případě předávkování dělat, jsou nějaké látky (běžně dostupné), které zmírní otravu, případně zmírní halucinnogenní nebo psychotický efekt? snažila jsem se mu vysvětlit že ne vždycky je třeba zacházet do extrémů, ale mám dojem že mě poslouchá tak napůl, tak bych pro jistotu byla připravená..díky

Odpověděl: Amrit Sen
Milá Amaru,
zdravím Vás. Na předávkování kamaráda halucinogeny, tím spíš otravu lysohlávkami Vás nikdo nepřipraví, s tím se smiřte. Nejrozumnější a jediné správné je v takovou chvíli volat záchranku.
Smířit se naopak nemusíte se skutečností, že byste měla být součástí kamarádova předávkování.
Doporučuji Vám říci mu, co cítíte, že Vám na něm záleží a máte o něj strach a poté z příběhu a spásných myšlenek rozhodně ustoupit.
Předpokládám, že jde o dospělého člověka, který má svou hlavu, sama píšete, že Vás poslouchá tak napůl.
Být "pro jistotu připravená" je, odpusťte, nezralé bloudství.
Najděte si radostnější náplň trávení volného času, než číhat, až se někdo předávkuje.
Přeji Vám i kamarádovi vše dobré,
Amrit Sen.