Pervitin po druhý
Tester
Dobrý den, měl jsem před několika dny malou dávku metamfetaminu a chtěl bych zkusit nějaký den střední a po pár hodinách přejít na vysokou.
Ale nechci vůbec na tom se stát vůbec závislím. Jaký rozestup si mám kvůli závislosti udělat? Může metamfetamin trvale snížit inteligenci? A pokud dočasně, tak na jak dlouho?

Odpověděl: Amrit Sen
Testere, zdravím Vás,
díky za důvěru. Zklamu Vás, posláním naší poradny je především pomoc lidem v úzkých, kteří trpí v jakékoli souvislosti s návykovými látkami a jejich užíváním, často jde o život.
Pervitin je droga s mimořádným závislostním potenciálem a každé užití sebou nese řadu dalších rizik. Radit někomu, jak se rozběhnout s otevřenou náručí do pekel, rozhodně není náplní, natož smyslem naší práce.
Experimenty s drogami předcházely utrpení, bídě a bolesti závislých na cestě k smrti v samotě. Věřte, že nikdo takto zasažený se nechtěl závislým stát a věřil, že se jednomu z nejsmutnějších možných životních údělů vyhne, že to zvládne.
Plánovat navyšování dávky a časové prodlevy mezi nimi při souvislé "experimentální jízdě" a zároveň hledat způsob, jak se nestat závislým, zachovám slušnost, je naprostý nesmysl.
Že užívání drog poškozuje zdraví a tedy i mozek, je prokázané. Pervitin to dokáže při troše smůly, například při předávkování, i při jednorázovém užití.
Doporučuji Vám tedy s podobnými experimenty, byť je mi jasné, že Vás od úmyslu nejspíš neodradím, vůbec nezačínat.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/69/pervitin-pernik-piko-pecko-parno-peri-bily-snih-ice-czecho-speed-hromady-cary-.html
http://www.magazin-legalizace.cz/cs/articles/detail/839-pecko-peri-pergo-piko-parno
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/72/2788/Akutni-ucinky-metamfetaminu
http://www.prevcentrum.cz/pervitin
http://drogy.ful.cz/drogy/pervitin/
http://www.extc.cz/pervitin.html
http://www.angelfire.com/in/freelife/piko.html
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.