Závislost na tramalu
Jana
Dobrý den,beru dlouhodobě trama, nebo léky v kterých je tramadol. Dříve jsem brala jen večer, kapky cca 20 kapek, vlastně 20 zmáčknutí, což jedno zmáčknutí je 5 kapek, postupně jsem snižovala a dostala se z toho, jen na pár měsíců. Opět to beru a už si dávám i dopoledne, když nemám kapky beru léky doretu 75 mg 3 ráno a 3 večer, jsem bohužel od 8 měsíce doma, se zády a s rukou, pozoruji na sobě, že si chci dal zvisovat dávky, ale už nechci, nechci lhát doma, nechci lhát všem koho mám ráda a kdo mi tyto léky dava. Asi nebudu schopna to řešit sama, manželovi se nechci svěřit, nemůžu mu přeci ubližovat tím, že jsem opět dotoho spadla, momentálně mám velkou zásobu tramalu nebyl by problém to dal brát, ale co bude dál azmi opět budou docházet lhát a lhát jen abych je dostala. Jsem v koncich. Moc Vás chci poprosit o radu. Dekuji Jana

Odpověděl: Markéta Kordová
Jano, zdravím Vás,
chápu, že je to náročná situace, také chápu, že se Vám protiví lhaní partnerovi, blízkým...
Pokud máte chuť to celé změnit, což z Vašeho příspěvku vnímám, bylo by nejrozumnější obrátit se na pomoc. Neuvažovala jste o návštěvě nějaké adiktologické ambulance? Ráda Vám doporučím vhodné kontakty, jen je třeba uvést jaká města (větší), máte v dobrém dosahu. Nebo se sama můžete podívat do databáze, zde: www.drogy-info.cz v rubrice Mapa pomoci zadat kraj, okres, město a druh (v tomto případě nejlépe AT ambulance).
Přeji dostatek sil! V případě potřeby se na nás můžete kdykoliv obrátit.
S pozdravem, MK