Užívání pervitinu
Myška
Dobrý den,syn se mi přiznal že užívá pervitin už je dospělí chtěl by s tím skončit ale sám to asi nezvládne, chtěla bych mu pomoci ale nevím na koho se obratit Děkuji za radu jsem z Vysočiny

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
doporučuji se co nejdříve spojit s Kontaktním centrem pro uživatele drog a vše co je třeba nezávazně a bezplatně zkonzultovat. Se zprostředkováním léčby by mu případně kolegové z Káčka pomohli nebo jej alespoň vhodně nasměrovali. Stejně tak toto zařízení poskytuje i poradenské služby rodičům a dalším blízkým osobám.
Za normálních okolností se dá přijít do Káčka kdykoliv během provozní doby i bez objednání. S ohledem na aktuální situaci v ČR bych doporučila si předem do zařízení zavolat a informovat se, jak a kdy poskytované služby využít.
Kontaktní centrum
U Větrníku 862/17
Jihlava 1
mobil: 736 523 675
e-mail: kacko@jihlava.charita.cz
Mgr. Anna Mištová, vedoucí služby
anna.mistova@jihlava.charita.cz
tel. +420 736 523 655
Pondělí - Pátek 9:00 - 17:00
https://jihlava.charita.cz/co-delame-nase-sluzby/vypis-sluzeb/k-centrum/
V případě potřeby můžete kdykoliv napsat znovu.
S pozdravem, MK