Test
Nikol
Dobrý večer chtěla bych se zeptat jestli je možné detekovat pervitin v moči 2dny po užití když se olizne jen sáček v kterém byl pervitin děkuji za odpověď a přeji hezký večer

Odpověděl: Amrit Sen
Nikol, zdravím Vás,
díky za důvěru. Záleží na tom, kolik pervitinu na sáčku zůstalo a jestli jste pocítila nějaký účinek. Pokud ne a šlo o jednorázovou zkušenost, měl by Vám po dvou dnech vyjít test čistý.
Mohu se zeptat, abych mohl odpověď případně lépe zacílit, kdo, nebo kde a z jakého důvodu by Vás měl testovat?
Přítomnost pervitinu se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě drogy, také na metabolismu každého testovaného, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Detekce z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne
Detekce z krve 1 - 3 dny
Detekce ze slin 1 - 3 dny
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrná,
Amrit Sen.