pervitín
Dadik
Dobrý deň prajem, mám 17 rokov, do nedávna som užíval pervitín a to asi dobu rok, prvé mesiace to ešte nebolo pravidelne ale ani príležitostne, no len po asi 3-4 mesiacoch sa to zmenilo na dosť časté užívanie dokonca skoro “pravidelne”, 3 mesiace po prekonaní závislosti mám ale problém s nosovou prepážkou, výrazne sucho v nose a občas polepený vrstvou, skúšal som aj nosové kvapky, na zvlhčenie nosa s prečistenie ale moc sa to nezlepšilo, chcel som sa preto spýtať či neviete čo robiť ďalej, poprípade ake mám následky. Vopred Ďakujem

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
předně gratuluji k abstinenci. Jak jste to vlastně zvládl? Všechno v pořádku?
Pokud jde o nosní sliznici, asi by bylo dobré zajít za praktikem nebo rovnou na ORL a potíže popsat. Ono to souviset s užíváním může, ale nemusí. Na nosní kapky pozor, doporučit mohu Euphorbium - homeopatikum ve spreji, které nosní sliznici krásně zvlhčí, doplnit je můžete kalšími na olejové bázi, které obsahují vitamíny, zejm. A a E, jako třeba Coldastop. Ale jak jsem psala na začátku, návštěva lékaře není vůbec od věci.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.