Z těla ven
Dejv
Dobrý den za jak dlouho vyprší pervitin v těle když sem měl 1.5 čáry a minulý týden v neděli to stejný normálně piju vodu furt a jim jidlo děkuji za odpověď

Odpověděl: Amrit Sen
Dejve, zdravím Vás,
díky za důvěru, odpusťte, proč se prosím ptáte?
"Odbourávání" pervitinu z organizmu nijak významně ničím neurychlíte, tedy kromě kompletní výměny krve.
Přítomnost pervitinu se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě drogy, také na metabolismu každého testovaného, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Detekce z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání,
při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne.
Detekce z krve 1 - 3 dny
Detekce ze slin 1 - 3 dny
Stačí takto?
Buďte na sebe opatrný, Amrit Sen.