Vliv marihuany na menstruaci
Anonymka
Dobrý den, chci se zeptat jestli časté kouření marihuany by mohlo způsobit zpoždění menstruace? Beru antikoncepci už 2 roky a ještě se mi nestalo že bych menstruaci nedostala, jen jsem teď začala častěj kouřit

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
časová nepravidelnost menstruačního cyklu je zcela běžná záležitost. Jde o citlivý proces, který může být ovlivněn čímkoliv, včetně únavy, stresu atd...
Netuším, do jaké míry konzumace THC Vám zasazuje do života. Pravidelné užívání jakékoliv drogy, je samozřejmě velkým zásahem do organismu, tudíž může mít vliv i na celkový stav metabolismu.
Pokud se Vám jinak pravidelná menstruace zpozdila (netuším o jak dlouho), doporučuji zajít na gynekologii. V případě, že máte důvod se domnívat, že jste těhotná (?), by bylo dobré včas vědět, jak to s Vámi doopravdy je.
S pozdravem, MK