Marihuana a anxiolytika
Pavel
Dobrý den,
Chtěl bych se zeptat, jak dlouho vydrží THC v krvi (před rokem a půl jsem s trávou přestal a teď jsem si dvakrát zahulil) a jak dlouho vydrží v krvi Xanax a Diazepam. Kdyby mi náhodou dělali test na drogy z krve, tak ať vím, s čím počítat. Děkuji a přeji hezký den. Pavel.

Odpověděl: Markéta Kordová
Pavle, opět Vás zdravím,
asi nedopatřením jste zadal dotaz 2x, před momentem jsem reagovala na první z nich. Pro jistotu odpověď kopíruji i sem.
Mějte se hezky, MK
Kopie:
Pavle, dobrý den,
níže orientační údaje. Podotýkám, že je to vždy velmi individuální záležitost, u každého to může být trochu jinak.
Marihuana (THC)
- detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní
- detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní
Benzodiazepiny
- detekce záleží na vylučovacím poločasu - u krátce působících lze látku detekovat po několika dnech, u dlouhodobě působícího Diazepamu až 3 týdny, vzácně déle.
Pokud chcete mít jistotu, že jste již beze stop, doporučuji si na své náklady pořídit orientační testy (v lékárnách jsou volně prodejné) a sám se otestovat.
Stačí to takto?
MK