Pocítí sledovani
Jenda
Jsem závislí na drogách byl já 5 dní sem nespal nejedl a málo pil posledni noci mám pocit že mě sleduji jak auta tak lidi dal sem jsi 2 dny oraz jen se bral rivotril svěřil sem se rodine a ty mi řekli že to mam jenom v hlavě já. Sám bych odprislahl že to bylo fakt real dnes sem přijel do svého města kde sem vyrůstal a znovu se mi to vrátilo co mám dělat. Děkuji za odpověd

Odpověděl: Markéta Kordová
Jendo, dobrý den,
bohužel, to se po drogách, zejména po pervitinu nebo stimulantech obecně, stává velmi často, není to nic neobvyklého. Zvláště pokud jste v kuse 5 dní nespal, nejedl, nepil...
Bylo by potřeba teď nic neužívat, čím déle to vydržíte, tím lépe. Pořádně si odpočiňte, zkuste se najíst, udržujte pitný režim (nealko, NE colové nápoje, energy drinky a kávu). Doplňte vitamíny a minerály, především vápník a hořčík. Pokud by se Váš stav nelepšil, či sílil na intenzitě, neváhejte a obraťte se na pomoc. Víte, kde je u Vás nejbližší Kontaktní centrum pro uživatele drog? Pokud ne, napište, jaká větší města máte v dosahu, kontakt Vám obratem pošlu.
Opravdu důležité je teď nic neužít a pořádně si odpočinout. Organismus, včetně psychiky, Vám dává jasný signál, že je třeba se zastavit, měl byste to respektovat.
Zvládnete to?
Klidně ještě napište, MK