Závislost na perníku po první dávce
Crystal
Hezký den přeji, myslíte že je možné být závislá i po prvním užití pervitinu? Měla jsem v pondělí. Bylo to něco úžasného. Od té doby nemyslím až nic jiného. Svět se stal šedivým a bez lesku. Už několik let se léčím s uzkostne-depresivni poruchou. A teďkon mi připadá, že pervitin je spása. Čekám na moment, až dealer napíše, že má další materiál. Mám pocit, že jej potrebuju. Klesám do pěknejch sr*ček. Nic na světě si nepřeju víc, jen další psaníčko s třpytivými krystaly. Je to cesta do průšvihu? Myslíte že skončím jako troska? Děkuji za odpověď. Mějte hezky den a hodně sil v pomoci nám "feťákům".

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
závislostní onemocnění je značně individuální, ale podle toho co popisujete, jak popisujete a jaké Vaše zpráva má citové zabarvení, tak bych si na Vašem místě dal opravdu velký pozor na užívání pervitinu.
Diagnostikovat syndrom závislosti není při jednorázovém kontaktu a navíc ještě přes internetovou poradnu asi v podstatě ani možné, ale každopádně se zdá být zcela možné, že byste nějakou formou závislostního onemocnění mohla být velmi vážně ohrožena. A přesně jak píšete, se obávám, že "je to cesta do průšvihu".
Budu Vám držet palce, abyste se rozhodla co nejlépe ve Váš prospěch a kdybyste potřebovala, neváhejte napsat další dotaz.
S pozdravem
Dr. Zbyněk Oktábec