Pervitin
Tomáš
Dobrý den.
Jsem občasný uživatel pervitinu (cca 10-15 krát do roka)nikdy nitrožilně a chtěl jsem se zeptat vím že užívání pervitinu není zdraví prospěšné , zajímalo by mě v jakým stavu mám kardiovaskulární oběh , dá se to nějak zjistit a popřípadě jak,dá se odhadnout jestli užívání pervitinu poškozuje můj kardiovaskulární systém a v jakém poměru? Dá se zjistit jestli vám třeba srdce pracuje hůře a kde?? Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den, Tomáši,
to, že užívání pervitinu, není nijak prospěšné organismu, včetně psychiky, je Vám asi jasné.
Bohužel, tímto způsobem přes internet nepoznáme, jak na tom jste a jak moc nebo málo, Vaše konzumace pervitinu ovlivnila Váš kardiovaskulární systém. Nelze objektivně vyhodnotit zdravotní stav a určit jasnou příčinu, aniž by Vás nevyšetřil lékař a měl o Vás kompletní informace.
Možná může mít konzumace pervitinu vliv na Váš zdravotní stav, ale také je možné, že byste potíže měl, i kdybyste pervitin neužíval, jako plno jiných lidí, těžko říct.
Obávám se, že na tuto otázku by Vám nejzodpovědněji mohl odpovědět pouze specializovaný lékař na základě vyšetření.
Pokud pociťujete, že něco není v pořádku, doporučuji se nechat vyšetřit.
S pozdravem, MK