Odbourání toxických látek z organismu (drogy)
Pupu
Dobrý den, potřebovala bych poradit jak rychle a efektivně očistit tělo z užívání drog
(pervitin) - doba užívání 3,5 roku.zacatek víkendová zábava cca po roce rapidni zmena na užívání pervitinu nitrožilně a inhalace každý den. Denně cca 0,5 gramu pervitinu.
3 týdny sem neužila pervitin ani mu podobné látky v jakékoli podobě užití.
Abstinencni příznaky po vysazení 3 dny extrémního pocení, extrémní únava, hlad. Občas sem cítila chuť a touhu po vpichu. která už pominula. Momentálně sem naprosto odhodlaná bez pocitu chuti a abstinence pervitinu. Nyní potřebuji soudně získat dceru a soud má být za měsíc. Hledám nyni jak to svinstvo vyplavit z těla, když už jsem pochopila smysl normálního života. Váha 65 výška 162 věk 21
Prosím vás moc o jakoukoliv radu. I psychická se počítá :) přeji hezký den.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
především gratuluji k abstinenci a rozhodnutí. Pokusit se dceru získat do své péče, je velmi silná motivace.
Co se týče vysazení pervitinu, příjemný stav to není, ale dá se to přežít. Přes tři týdny už nebere, takže to nejhorší máte asi už za sebou. Pervitin je stimulující látka, organismus je jeho konzumací nadmíru nepřirozeně vybuzen, po vysazení tedy následuje silná únava, až vyčerpanost. Je zapotřebí doplnit vitaminy, minerály (především vápník a hořčík), dodržovat pitný režim (nealko) a vyváženě jíst. Nechat organismus odpočinout. Po psychické stránce můžete očekávat rozlady nálad, emoční propad, neklid, nervozitu, úzkost. Můžete zkusit pít bylinné čaje (meduňka) působí sedativně. Pervitin je látkou, na kterou vzniká především silná psychická závislost, tudíž se dá předpokládat, že se budou průběžně po vysazení dostavovat ,,chutě" na další užití v různých intenzitách a frekvencích. Je třeba s nimi počítat, nezaleknout se, vydržet je a nechat odeznít. Také je rozumné se přestat stýkat s lidmi z drogové scény.
Jak Vám je teď?
Co se týče problému se soudem, doporučuji spojit se s kolegyní PhDr. Ilonou Preslovou, která se přímo specializuje na práci se závislými matkami a má mnohaleté zkušenosti právě s tím, jak získat děti zpět do své péče atd... můžete se odkázat na mě.
Centrum komplexní péče o dítě a rodinu, SANANIM
pevná linka: +420 220 80 31 30
mobil: +420 702 036 237
email:  pece.dite@sananim.cz
PhDr. Ilona Preslová
http://www.sananim.cz/o-nas-1/centrum-komplexni-pece-o-dite-a-rodinu-ckp.html
Budu Vám držet palce a budu ráda, když dáte vědět, jak to s Vámi vypadá. Tak se držte!
Markéta