Detox
Martas
Dobrý den, potrebuji pomoc, jelikoz jsem opet spadl do subutexu, mám dobrou praci i lidi okolo sebe, nechci je sklamat ale nevim jak to udelat, aby na to nikdo neprisel, ze jsem na detoxu, sám to asi nedokazu. Nevíte co mam delat?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
chápu to dobře, že vzhledem k situaci, která se zhoršila, vážně uvažujete o nástupu na detox a obáváte se, že by na to v práci a přátelé, přišli?
Pokud máte dojem, že to sám nezvládnete a neobejde se to bez detoxu, nelze to vyřešit například dovolenou? Nebo se můžete při nástupu domluvit, aby Vám při vystavení pracovní neschopnosti uvedli nějakou ,,krycí" diagnózu, je to především o komunikaci s personálem daného pracoviště a na domluvě.
Otázkou je, zda si lidé kolem Vás už toho nevšimli. Známe z praxe, že uživatelé se snaží před svým nejbližším okolím do poslední chvíle tajit, že se to zvrtlo, přitom je ostatním jasné, že se něco děje. Nevím, jak to máte v práci, s rodinou a přáteli nastavené, možná by se všem ulevilo, kdybyste se přiznal, že jste měl relaps...ale to je samozřejmě na Vašem uvážení...
Pokud byste potřeboval kontakty na detoxifikační jednotky, můžete se mrknout do databáze, zde: www.drogy-info.cz v rubrice Mapa pomoci zadat kraj, okres, město a druh (v tomto případě Detoxifikace).
Držíme palce, ať se Vám podaří to rychle vyřešit, v případě potřeby se můžete ozvat kdykoliv znovu.
Hodně sil, MK