Kokain
Clairee
Dobrý den,
Stala se mi dost nepříjemná věc, s partnerem jsme dva roky a já před půl rokem zjistila, že před tím, než jsme se dali do kupy byl závislý na kokainu. Uběhla nějaká doba a my se poznávali až jsme to dali jednoho dne do kupy abstinoval 7 měsíců a pote začal znovu a snažil se to přede mnou skrývat v této době jsem Si ovšem všimla změny v chování. Byl najednou takový tajemný, dost náladovy dokázala ho rozhodit každá maličkost. Zakázal mi navštěvovat jeho přátele a to mi začalo být velmi podezřelé tak jsem se v tom začala docela šťourat a zjistila jsem od jeho kamaráda že si spolu dají. Když jsem se jo však zeptala zapíral a řekl mi, že tohle by si nikdy nedal, když jsem vytáhla z tašky test na drogy tak se přiznal že si dá a mám o něj strach. Nechci aby tohle bral, jaké mám podniknout kroky aby se toho svinstva zbavil ? Jinak ve volnem case dela Dj takze je to tezke o to vic. Dekuju moc za kazdou radu ( odmítá jít na léčbu)

Odpověděl: Markéta Kordová
Clairee, zdravím Vás,
chápu, že je to pro Vás nepříjemná informace a máte o partnera obavy, to je pochopitelné.
Níže v odkazech doporučuji pročíst základní informace:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/kokain.html
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Prostudujte odkazy, pokud Vás něco napadne, budete se potřebovat doptat, doplnit, tak klidně ještě napište. Lze využít i skrytá poznámka, která není součástí veřejné části webu, stejně jako jste to už udělala.
Nebo se můžete přímo obrátit na naši Poradnu pro rodiče na Praze 1 (pokud máte Prahu v dosahu) a v osobním kontaktu více a konkrétněji zkonzultovat vše, co je aktuálně třeba. Poskytujeme bezplatné služby, jen je třeba se do poradny předem telefonicky objednat, můžete se odkázat na mě.  Poradenské služby můžete využít nebo využívat prozatím Vy, i přesto, že partner není v tuto chvíli rozhodnutý svůj problém začít řešit...
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
pevná linka: +420 284 824 234
mobil: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
Pondělí
9 - 19
Úterý - čtvrtek
9 - 17
Pátek
9 - 15
http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Mějte se zatím hezky, kdyby bylo třeba, ozvěte se.
S pozdravem, MK