Název dotazu
peti12
Dobrý den s přítelem užíváme nitrožilně pervitin asi tak 4x do týdne a mám takový problém a nevím co s tím poslední cca dva měsíce přítel má po každé dávce nevím jak to nazvat prostě vidí to co není podezřívá mě z nevěry kolikrát mě i kvůli tomu surově zmlatil třeba si potřebuji něco zjistit na internetu a už mě podezřívá že si s někým píšu každou chvíli jmenuje jiného chlapa tvrdí že ty zprávy viděl přitom žádné neexistují kdokoliv projde kolem našeho okna třeba píská na pejska tak už tvrdí že je to on s kým ho podvadim bereme spolu už 4 roky a nikdy takový nebyl tak by mě zajímalo co se stalo proč je najednou takový nevím jak mu mam pomoct zda kdyby prestal tak by to nedělal nebo už to má natrvalo vůbec si nevím rady obrátila jsem se sem protože máme dvě děti a proto se bojím o tom s kýmkoliv řadit aby mi děti neodebrali předem děkuji za odpověď .

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
dobře, že píšete. To, co popisujete, je bohužel, po pervitinu celkem běžné, s největší pravděpodobností se přítel dostal do toxické psychózy. Píšete, že chcete partnerovi pomoci, ale měla byste teď především ochránit sebe a děti!
Já jen doufám, že jste teď Vy v pořádku a že se další fyzické násilí směrem k Vám už neopakovalo. Nebo ano?
Bylo by rozumné, celou situaci, a to co nejdříve začít řešit, protože máte děti a klidně se může stát, že třeba sousedé nebo někdo, kdo si všimne, jak se přítel chová, Vás nahlásí na OSPOD (Orgán sociálně-právní ochrany dětí). Stejně tak není v pořádku, že Vás přítel bije, ale to asi víte sama.
Doporučuji spojit se s kolegyní PhDr. Ilonou Preslovou, která se přímo specializuje na práci se závislými matkami. Rozhodně v této chvíli nezůstávejte sama a nebojte si říct o pomoc. Můžete se odkázat na mě.
Centrum komplexní péče o dítě a rodinu, SANANIM
pevná linka: +420 220 80 31 30
mobil: +420 702 036 237
email:  pece.dite@sananim.cz
PhDr. Ilona Preslová
http://www.sananim.cz/o-nas-1/centrum-komplexni-pece-o-dite-a-rodinu-ckp.html
Budu moc ráda, když se ještě ozvete, přeji dostatek sil!
Markéta