Drogy
Sajule
Dobrý den, již delší dobu pozoruji zvláštní chování u svého partnera. Např. Dopoledne odjíždí za kamarádem s úplně normálním chováním jakého ho znám, vrátí se a první čeho si všimnu aniž bych chtěla je změna hlasu. Přestane se smát, a jen by mluvil a mluvil, je vcelku klidný, nemá hlad, skoro nic ho nerozhodí, v noci potom nespí, jen kouká na televizi a tvrdí, že ho bolí hlava, takže nemůže spát. Druhý den je takový unaveny, spíš jak kdyby nebyl než byl, prý ho pořád bolí hlava. Třetí den nastává změna, rozhodí ho každá maličkost, nadává, všechno mu vadí, má hrozný hlad a pořád by jedl. V autě při řízení, ale i doma musí neustále hýbat buď nohou nebo rukou, jako kdyby měl tik a vůbec mi přijde takový nesvůj. Mluvit se sním absolutně nedá. Tj víkend, na týden odjíždí do práce. Jednou se stalo, když přišel domů, že jsem z něho cítila jakoby chemický pach, smrděl jako lékárna. Nikdy jsem si nic nedávala do souvislosti, ale začínám si těch výkyvů nálad všímat čím dál víc. A vůbec nevím co si o tom mám myslet a hlavně vůbec nevím, co mu mám říct. Moc sním radši v té době nekomunikuju, sex z jeho strany nepřipadá v úvahu. Neoprávněně mě obviňuje z nevěry apod. Hodně lidí říká, že prý drogy poznám z očí, ale já jako absolutní laik, nepoznám vůbec nic, nepřijde mi, že by měl rozšířené zorničky, spíše naopak, v šeru byli pořád takové malinké. Samozřejmě mě teď napadá, že si sem tam něco dá, ale potvrzené to nemám.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
prostudujte tento odkaz: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html, pokud Vás něco napadne, budete se potřebovat doptat, doplnit, tak klidně ještě napište. Lze využít i skrytá poznámka, která není součástí veřejné části webu.
Nebo se můžete přímo obrátit na naši Poradnu pro rodiče na Praze 1 (pokud máte Prahu v dosahu) a v osobním kontaktu více a konkrétněji zkonzultovat vše, co je aktuálně třeba. Poskytujeme bezplatné služby, jen je třeba se do poradny předem telefonicky objednat. Můžete se odkázat na mě.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
pevná linka: +420 284 824 234
mobil: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
Pondělí
9 - 19
Úterý - čtvrtek
9 - 17
Pátek
9 - 15
http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Mějte se zatím hezky, kdyby bylo třeba, ozvěte se.
S pozdravem, Markéta Kordová