Kde ?
Werus
Dobry,bohuzel jsem se dostala do situace,ze bych mohla mit kapavku,prosim poradte,kde se daji udelat anonyme testy.A kdyz uz na ne musim spojila bych to s ostatnimi testy.diky za brzkou odpoved.jsem z toho na nervy.Werus

Odpověděl: Amrit Sen
Werus, opět zdravím.
Na Váš naprosto totožný dotaz jsem již před dvěma dny odpovídal. Tedy znova a nezlobte se, potřetí to už neklapne, respondentů přibývá a jejich dotazy se narozdíl od Vašich písmeno od písmene neopakují....
Díky za důvěru. Programy a služby pro uživatele návykových látek na kapavku netestují. K tomu je zapotřebí, kromě odběrů krve, především laboratorní kultivace vzorku.
Kontaktní centra a terénní programy bezplatně testují na HIV, žloutenky B a C, na syfilis a Covid - 19 a většina služeb Vás otestuje i bez objednání.
Doporučuji Vám tedy zajít do nejbližší dermatovenerologické ambulance, Google pomůže a nechat se vyšetřit. Lékaři i zdravotnický personál jsou vázáni etickým kodexem, lékařským tajemstvím a přísahou, včetně mlčenlivosti ze zákona.
Léčba kapavky širokospektrálními, nebo speciálními antibiotiky je, pokud se s ní začne včas, splehlivá a nijak dlouhá. Komplikace mohou vzniknout při průtazích návštěvy lékaře a nemoc může způsobit chronické, vleklé komplikace. Připomínám i trestní odpovědnost za to, kdybyste někoho vědomě nakazila.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/stimulacni-drogy-historie.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/aids-hiv.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/hepatitidy.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/syfilis.html
https://www.uromedico.cz/sexualne-prenosne-choroby/?gclid=EAIaIQobChMInNeOp-qc6wIVBbLVCh0f1wdLEAAYASAAEgLX0PD_BwE Otevřít odkaz v novém okně
https://cs.wikipedia.org/wiki/Kapavka Otevřít odkaz v novém okně
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Nezbývá, než se sebrat a vyhledat lékařskou pomoc. Neodkladně.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe i ostatní opatrná.
Amrit Sen