...
Sůša
Je mi 18
Vážím 44,5
Mám 170cm
A zadné závažné onemocnění
4 Roky užívám Pervitin a stoho půl Rok nitrožilně
Před 2dnami zpět všechno bylo v pohodě jelo se už 3Den a vše úplně na pohodu.. Po v pichu cca po čtvrt hod jsem dostala brnění ruky (zápěstí) + pobrnavani prstů k tomu pribylo bolení hlavy na hoře jak kdybych měla culik a někdo me za nej celou dobu tahal.. Což o to bolení hlavy se vytratilo ale už 4 Dny mě stale bolí a brni to levé zápěstí stačí prudky pohyb a citim jak my to jde od Malíčku až po loket celkem dost neprijemne zhoršila se my i citlivost zdrejme tim jak to brnepobolívá (neotevřu ani víčko od pití, brambůrky aspol) to už bych musela vše dělat Pravou.. Zkouším se to rozpohybovat ale tím to bolí více že úplně jak kdyby takový pýchi a po těch pychach to zabrni a udělá se my tak na 2min černo před očima. Myslím si že, to neskoro přejde ale potrebovala bych Ruce obě dvě a už nevím co stim aby to bylo lepší
Byla bych ráda za radu
Předem dekuji

Odpověděl: Amrit Sen
Sůšo, zdravím Vás,
díky za důvěru. Takto nadálku bohužel nedokážeme my, ani nikdo jiný poznat, ani odhadnout, natož diagnostikovat, co Vám je a proč se tak děje. Je nasnadě, že to bude s užíváním drog, respektive aplikací, o které píšete, nějak souviset.
Když popustím uzdu fantazii, napadá mě poškození nervu vpichem, přítomnost výrazného podílu efedrinu, nebo neznámých nebezpečných příměsí v aplikované dávce, mozková příhoda, toxická psychóza, nebo kombinace zmíněného, to ale ve skutečnosti vůbec nic neznamená, protože co Vám skutečně je a ošetřit, nebo léčit Váš stav může jen a pouze lékař po odborném vyšetření, kterého byste měla seznámit se všemi skutečnostmi, které by mohly s Vaším stavem a problematickými projevy souviset.
Proto Vám doporučuji, abyste bez váhání vyhledala lékařskou pomoc, není čas na sentiment. Pokud se ostýcháte navštívit svého praktika, můžete zajít do některé z ambulancí do nejbližší nemocnice, které jsou v provozu i o víkendu, nebo v noci.
Promiňte, píšete, že jste jinak zdravá. Hmotnost 44,5 kg při 170 cm výšky tomu rozhodně nenapovídá.
Užíváte 4 roky, netuším, jak intenzivně, pervitin. Na okraj: Závislost je velmi závažné onemocnění, s vyšší úmrtností, než rakovina.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrná,
Amrit Sen.