Kokain,první zkušenost.
Tereza
Dobrý den,prosím o radu. Náhodou jsem se dozvěděla že můj syn (24 let)má svou první zkušenost s kokainem. Na párty, na které chodí ho užil už 3 x . Zatím netuší že to rodina ví. Prosím poraďte mi jak máme postupovat, jak zabránit tomu aby se z něj nestal drogově závislý člověk. Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Terezo, dobrý den,
chápu, že je to pro Vás šokující informace a máte o syna obavy, to je pochopitelné.
Níže v odkazech doporučuji pročíst základní informace:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/kokain.html
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
http://poradnaprorodice.cz/9-rad-rodicum.html
Prostudujte odkazy, pokud Vás něco napadne, budete se potřebovat doptat, doplnit, tak klidně ještě napište. Lze využít i skrytá poznámka, která není součástí veřejné části webu.
Nebo se můžete přímo obrátit na naši Poradnu pro rodiče na Praze 1 (pokud máte Prahu v dosahu) a v osobním kontaktu více a konkrétněji zkonzultovat vše, co je aktuálně třeba. Poskytujeme bezplatné služby, jen je třeba se do poradny předem telefonicky objednat.
Poradna pro rodiče, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
pevná linka: +420 284 824 234
mobil: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
Pondělí
9 - 19
Úterý - čtvrtek
9 - 17
Pátek
9 - 15
http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Mějte se zatím hezky, kdyby bylo třeba, ozvěte se.
S pozdravem, MK