MDMA
Kikina
Dobrý den, zhruba 12.6.2020 jsem měla extázy Teslu,jenčtvrtku a vím že mi nebylo dobře, měla jsem nehezké stavy, nejdříve horko, pak zima, vůbec jsem neměla typické euforické pocity, ale depky a halucinace, tmu před očima, a málem jsem omdlela. Druhý den jsem měla dojezd a to jsem měla prudké změny nálady, brečela jsem a pak zase se smála. Pár dní jsem se cítila a litovala jsem toho že jsem to zkusila, vždy když jsem nato pomyslela tak jsem měla hnusné pocity a bylo mi zle. Ale teďkons po 2 měsíců mám nato chuť si to dát znovu, i když mi bylo zle měla jsem hnusné stavy. Je možné že mohla být něčím řízlá?

Odpověděl: Amrit Sen
Kikino, zdravím Vás,
chápu Vaše obavy, jsou zcela na místě a rozumím i tomu, že máte pokušení znova tahat čerta za ocas.
Doporučuji Vám od úvah upustit, protože existuje riziko, že se Vám budou nepříjemné stavy opakovat, nebo dokonce, že tak nastartujete psychickou poruchu, nebo podpoříte rozvinutí, nebo prohloubení psychického onemocnění, ze kterého může být obtížné se zotavit, i kdybyste už nikdy žádné psychotropní látky neužila.
Čtvrtka Extáze se může zdát, jako malé množství, ale pro člověka, který může mít z nejrůznějších důvodů předpoklady k psychickým poruchám, může k polízanici na zbytek života stačit.
Droga samozřejmě "říznutá" být mohla, a to opravdu vším možným, pokud jste ji nemixovala s dalšími drogami, ani alkoholem, přiklonil bych se spíš k nevyhovujícímu settingu a Vašemu rizikovému nastavení.
Doporučuji Vám tedy opatrnost a napříště se obloukem vyhnout nejen užití Extáze a dalších psychostimulantů, mezi které patří, ale rozhodně i všem halucinogenům i konopným drogám.
Vyjmenované typy drog zejména, ale i drogy obecně, budou od popsaného excesu pro Vás už navždy velkým rizikem, a to i v minimálním množství při farmaceutické čistotě.
Pokud nevezmete zprávu, kterou Vám skrze nepříjemnou zkušenost Váš organizmus, tělo a zejména psychika vyslaly, riskujete ještě větší potíže a problémy, včetně možnosti, že se zblázníte.
MDMA (Extáze) - (3,4-methylenedioxy-methamphetamin), není ani nevinná, natož bezpečná droga. V tabletách nikdy nevíte, s jakými látkami může být smíchaná, nebo čím je ředěná, často jde o velmi nebezpečné příměsi. U MDMA v krystalické formě, je těžké určit, nebo odhadnout její množství, tedy dávku, takže vždy existuje zvýšené riziko předávkování. Ani na pohled "čistě" vyhlížející krystalická látka, „sympatická" tableta, nebo „koule", kvalitu drogy nezaručuje. Stává se i to, že ani jedna ze zmíněných forem, vůbec MDMA neobsahuje.
Rizik, souvisejících s užíváním MDMA je celá řada, nejškoláčtější chybou bývá zanedbání pitného režimu a následná dehydratace, "dokopávání" se, tedy přidávání si drogy v průběhu jedné "jízdy", včetně kombinování s dalšími drogami, alkohol nevyjímaje. Porušení těchto zásad má za následek zvýšené riziko toxické psychózy, dehydrataci, kolaps, selhání životně důležitých orgánů a končit i smrtí.
Pokud Vám naše doporučení nestačí a rozhodnete se riskovat, vyvarujte se případného rizikového sexu, vždy použijte kondom. Omlouvám se, ale když doporučení, tak pokud možno kompletní.
Pamatujte na to, že před užitím MDMA byste měla být vždy odpočatá, v dobré psychické, tělesné i zdravotní kondici, v přívětivém prostředí a nikdy neprotahovat "jízdu" déle, než přes jednu noc. Dostatečně pít nealko nápoje a přes možnou nechuť k jídlu, alespoň občas něco výživného zakousnout. Dávat si pauzy, v průběhu „jízdy" pravidelně „chillovat", dávat si oraz od intenzivního dění a hluku.
Velmi důležité je si následně poctivě odpočinout, zdravě a vydatně se najíst a napít, osprchovat, vyspat se. Doplnit vitamíny, nejlépe ovocem a zeleninou, případně potravinovými doplňky, také minerály, dobrá je kombinace vápník, hořčík, zinek.
Se zklidněním a usínáním může pomoci čaj z meduňky. Tu i další potravinové doplňky koupíte v lékárně, ale i běžných obchodech.
Další užití drogy odložte na co nejdelší čas, snížíte tak riziko vzniku závislosti a umožníte organismu se zregenerovat.
Více se dočtete na stránkách naší poradny:
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny/mdma-extaze.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
Další informace zde:
http://www.extc.cz/extaze.html
http://www.extc.cz/riziko-predavkovani-mdma.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/293/je-extaze-zabijak-i-.html
http://www.magazin-legalizace.cz/cs/articles/detail/160-extaze-tak-trochu-jina-droga
http://www.drogy-about.estranky.cz/clanky/stimulanty/extaze.html
http://www.drogy.cz/extaze/kap-nasledky-uzivani-extaze.html
http://navykovelatky.cz/tanecni-drogy/extaze/
Stačí takto?
Přeji vše dobré, buďte na sebe opatrná,
Amrit Sen.