Pervitin
Tomáš
Dobrý den.
Jsem občasný uživatel pervitinu (tak 10 krát do roka 200 mg cca) nikdy nitrožilně a chtěl jsem se zeptat vzdycky JEN na dojezdu vždycky když rychle vstanu tak se mi zamotá hlava a je mi na omdlení další dny už nic nepociťuji,je to už znamení že mám něco s tlakem nebo se srdcem následkem užívání pervitinu a je šance že když přestanu s užíváním že se mi to vrátí do normálu ?Nebo je to normální jev po požití pervitinu a po jaký době užívání vám začne pervitin ničit zdraví?Dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
konzumace jakýchkoliv drog je vždy nepřirozeným zásahem do organismu, včetně psychiky.
To, že se užívání nějak projeví na zdraví, s tím hold musí jejich uživatelé počítat, nic zdravého to opravdu není. Čím déle a častěji je droga konzumována, tím větší dopady to pak má. Nepříjemné stavy na dojezdu, bývají normální, stejně tak kolísání tlaku.
Jak moc (nebo ne) Vás zatím konzumace nějak ovlivnili na zdraví, bohužel neumíme objektivně vyhodnotit na základě několika málo informací přes net, bez osobního kontaktu a bez lékařského vyšetření.
O rizicích se můžete dočíst, zde: http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
Pokud by Vás ještě něco napadlo, potřeboval se doptat, něco doplnit, tak napište.
Mějte se zatím hezky, MK