Chtel bych podadit co sme si to hodili do piti
Cikno
Dobry den,chtel bych se zeptat byli jsme s kamaradami venku ?padlo X piv a pred jednim obchodem na ziskove sme nasli pitlik z bilim praskem a nazlotlima kaminkama,prvni co nas napadlo je ze to byl pervitin po ochutnani lehce horka chut,chteli jsme si uzit poradneho sexu tak jsme si to vsichni hodili do piti..trochu zbilo tak po rozdeleni party jsme si to hodili na alobal ze si to jeste zakourime ale ta droga po par zapaleni zcervenala a chutnalka po jodu asi nebo tak nejak..po hodine kamarada odvezla zachranka byl mimo a mi asi stresem nejak to zvladli ale mnel jsem pocit ze se roztekam nebo tak nejak bych to opsal..kamadar byl druhy den v poradku ale ani v nemocnici neidetifikovali latku..mame trochu strach ??myslite ze vite co to mohlo byt??

Odpověděl: Amrit Sen
Cinkno, zdravím Vás,
díky za důvěru. Odpusťte, ale takto na dálku Vám nikdo říci, co jste vlastně užili, nedokáže. Berte zkušenost, jako ponaučení a nikdy neznámé látky nezkoušejte, buďte rádi, že jste přežili, protože v sáčku mohlo být skutečně cokoli, tedy nejen droga....
O drogách obecně:
http://www.drogovaporadna.cz/o-drogach-obecne.html
Co v sáčku bylo, respektive, co jste užili, může zjistit pouze laboratorní test, a to po omezenou dobu, čas běží a cena testu z moči se například v toxikoligické laboratoři Ústavu soudního lékařství může vyšplhat až k číslu s třemi nulami, kontakty na zařízení zde:
Ústav soudního lékařství a toxikologie, Všeobecné fakultní nemocnice v Praze a 1. lékařské fakulty Univerzity Karlovy, pracoviště toxikologie:
Ústřední toxikologická laboratoř
Ke Karlovu 2 (areál Dětské kliniky, 1.patro, budova A2)
128 08 Praha 2
Telefon: +420 224 911 267
+420 224 967 188
Web: https://www.vfn.cz/pacienti/kliniky-ustavy/ustav-soudniho-lekarstvi-a-toxikologie-toxikologie/
Pokyny pro zájemce o laboratorní vyšetření:
https://www.vfn.cz/wp-content/uploads/2020/01/USLTOX-pokyny.pdf
Ústav soudního lékařství a toxikologie 1. LF UK a VFN
Studničkova 4
128 21 Praha
Telefon: +420 224 968 615
+420 224 968 614
Web: https://soudni.lf1.cuni.cz/
Další pracoviště, kde můžete vzorek moči otestovat:
Toxikologická laboratoř, Vojenský ústav soudního lékařství VÚSL
Ústřední vojenská nemocnice - Vojenská fakultní nemocnice Praha
U Vojenské nemocnice 1200
169 02 Praha 6
Telefon: +420 973 208 333
E-mail: info@uvn.cz
Web: https://www.uvn.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=4590&Itemid=2048&lang=cs
Možná ještě stihnete udělat si orientační multitest test z moči, který koupíte v lékárnách, ale jak jsem psal, čas běží....
Přidávám přehled detekovatelnosti u nás nejčastěji užívaných drog.
Přítomnost drog se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě drogy, také na metabolismu každého testovaného, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Marihuana, hašiš (THC)
- detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní
- detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní
- detekce ze slin do 14 dní, obdobně, jako z krve
Pervitin
- detekce z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne
- detekce z krve 1 - 3 dny
- detekce ze slin 1 - 3 dny
Extáze (MDMA)
- detekce z moči max 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne
- detekce z krve 1 - 3 dny
- detekce ze slin 1 - 3 dny
Kokain
- detekce z moči do 12 - 24 hodin
- detekce z krve do 24 hodin, v závislosti na intenzitě předchozího užívání
- detekce ze slin je obdobná, jako z krve
Heroin a další opiáty
- detekce z moči 2 - 3 dny
- detekce z krve 1 - 2 dny, v závislosti na intenzitě předchozího užívání. Některé opioidy, např. Metadon, mohou být detekovány až 6 dní od užití
- detekce ze slin, obdobná, jako z krve
Benzodiazepiny
-detekce benzodiazepinů se odvíjí od vylučovacího poločasu jednotlivých léků, u krátce působících lze látku detekovat po několika dnech.
Dlouhodobě působící Diazepam a některé další benzodiazepiny jsou detekovatelné z moči až 3 týdny, vzácně déle.
-detekce ze slin je obdobná, jako z krve, tedy ve výrazně kratším časovém horizontu.
LSD, psylocybin, psylocin a další halucinogeny
- detekce z moči 1 - 3 dny, při intenzivnějším užívání až 5 dní od posledního užití
- detekce z krve 1 den
- detekce ze slin je obdobná, jako z krve, ale velmi obtížná
S orientačními testy na halucinogeny, jak z moči, natož ze slin, je to slabší, na našem trhu je jen tak nenajdete. Dají se sice objednat přes internet, ale nějakou dobu trvá, než se Vám dostanou do ruky. Řešením může být nákladnější, laboratorní test.
Stačí takto? Buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.