Krevní sraženina
ibanez12342
Dobrý den,uzivam pervitin nitrozilne a poslednich par dni se necitim moc dobre mota se mi hlava mam zavrate citim se neustale unavena a bez fyzické namahy se hned zadycham celkove se mi hure dycha. Bojim se jestli jsem neudelala neco spatne pri aplikaci.Nemam moc videt zili a mam hrozne hustou krev davam si porad do stejneho mista a to nekolikrat zasebou zila byla pak natekla a ruda

Odpověděl: Amrit Sen
Ibanez, zdravím Vás,
díky za důvěru. Odpusťte, internetové poradenství má své limity. Takto, s minimem informací, Vám my, ani jikdo jiný, nedokážeme říci, co, ani proč se Vám děje. Nasnadě je, že Váš zdravotní stav s užíváním drog nějak souvisí, také, že byste měl dbát na dodržování pitného režimu a průběžně pít nealkoholické nápoje, více, než dosud.
Co Vám je, může zjistit pouze lékař, po důkladném vyšetření, pokud od Vás bude vědět o všech souvislostech, které by se zdravotním stavem mohly souviset, předpokladem k správnému stanovení diagnózy je Vaše otevřenost s vědomím, že lékař je ze zákona i z etických důvodů vázán mlčenlivostí.
Další možností je stav konzultovat se zdravotníky některého kontaktního centra pro uživatele návykových látek, nebo terénního programu. Služby jsou bezplatné a mohou být poskytnuty i anonymně. Počítejte však s tím, že i ti Vám, ať už se přikloní k jakémukoli názoru, Vás odkážou, nebo doporučí k odbornému lékařskému vyšetření.
Zároveň Vám doporučuji nenechat se v centru, nebo terénními pracovníky bezplatně otestovat na HIV, žloutenky C a B, syfilis, případně i na Covid-19, výsledek budete znát do 30 minut.
Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty obratem pošleme. Jak je můžete podle oblasti a typu zařízení vyhledat sama, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html.
Co je však jisté, že dostáváte jasné zprávy od oVašeho organizmu, těla i psychiky, že pro Vás drogy nejsou to pravé. Nevezmete li ji Vážně, očekávejte zhoršení, rozvoj a prohlubování dalších potíží, nejen zdravotních.
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrná,
Amrit Sen.