Vyrážky
Marty420
Zdravíčko co se týče ohledně vyrážku jsem se dočetl, ale dneska ráno po aplikaci pervitinu injekční jehlou se mi udělali ty vyrážky a ne jen na tom místě kde to bylo aplikovano ale skoro na obou rukách celých, obličej mi natekl až oči jsem měl rudé, nemohl jsem dýchat a měl jsem takové divné svrbění po těle a tehdy když jsem se jen trošku poskrabal na ruce tak začlo to svědit a čím dál víc. Četl jsem různé důvody ohledně vyrážku, ale to dýchání a svrbění nebo nevím jak to popsat mi nesedí k tomuto. Budu vděčný za každou radu.
Přeji pěkný den

Odpověděl: Amrit Sen
Marty, zdravím Vás,
díky za důvěru. Předpokládám, že jste už asi kvůli zmiňované vyrážce psal, jestli ano, promiňte, ale nepodařilo se mi Váš předchozí dotaz vyhledat.
V každém případě, takto na dálku Vám nikdo nedokáže zodpovědně říci, co se Vám vlastně děje. Z minima informací v tomto dotazu mohu pouze odhadovat, že by mohlo jít o alergickou reaci, ať už na některou z příměsí, kterými distributoři drogy ředí, na zbytky chemikálií z pokoutní výroby, nebo drogu samotnou.
Doporučuji Vám vzít vzniklé potíže, jako jasnou zprávu o tom, že pro Vás drogy nejsou to pravé a napříště se jim vyhnout, zároveň navštívit lékaře, nebo se aspoň nechat prohlédnout a bezplatně ošetřit zdravotníky nejbližšího kontaktního centra, nebo terénního programu. V opačném případě můžete počítat s dalšími potížemi.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města žijete, rádi Vám obratem potřebné kontakty pošleme. Jak je podle oblasti a typu zařízení, můžete vyhledat sám, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.