Pervitin
Honza
Dobrý den, budu rád když mi odpovíte hnedka. Jsem experimentální typ. Mam dotaz ohledně pervitinu dnes jsem ho užil poprvé v životě a nic to semnou neudělalo. Jaké léky by se neměli brát aby mi to nezvýšilo účinek te drogy. Děkuju moc za odpověď

Odpověděl: Amrit Sen
Honzo, zdravím Vás,
díky za důvěru. Odpusťte, ale nerozumím úplně kontextu dotazu. Pervitin jste necítil a ptáte se, s jakými léky ho nekombinovat, abyste se nepředávkoval? Budu rád, když budete dotaz srozumitelněji specifikovat.
Obecně by se pervitin neměl kvůli možným rizikovým interakcím kombinovat s žádnými dalšími drogami, nebo psychotropními látkami, chcete li.
Při užívání léků předepsaných lékařem, existuje řada možných rizik, nejen vzhlem k nežádoucím interakcím s léky, ale také kvůli zhoršení zdravotního stavu, tedy důvodu, proč byly léky předepsány, někdy až na tolik, že mohou člověka ať už se somatickými obtížemi, nebo psychickými nemocemi, ohrozit na životě.
V každém případě doporučuji brát Vaši zkušenost jako zprávu, že pro Vás drogy nejsou to pravé a jejich užívání se napříště obloukem vyhnout. O tom, co by Vás v opačném případě mohlo čekat, snad víte, nebo tušíte. Pokud byste se chtěl o problematice dozvědět více, kdykoli napište a nezapomínejte na to, že smyslem a pracovní náplné naší poradny je především pomoc lidem, kteří trpí v jakékoli souvislosti s užíváním drog, nikoli dávat návody, jak si je co nejlépe užít.
Připomínám, že samotě, bolesti a utrpení závislých, předcházel, podobně jako u Vás, "pouhý" experiment.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/o-drogach-obecne.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/69/pervitin-pernik-piko-pecko-parno-peri-bily-snih-ice-czecho-speed-hromady-cary-.html
http://www.magazin-legalizace.cz/cs/articles/detail/839-pecko-peri-pergo-piko-parno
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/72/2788/Akutni-ucinky-metamfetaminu
http://www.prevcentrum.cz/pervitin
http://drogy.ful.cz/drogy/pervitin/
http://www.extc.cz/pervitin.html
http://www.angelfire.com/in/freelife/piko.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Snad stačí takto.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.