Přijdu si fakt divně pt.2 odpoved
Koukoukou123
Dobrý den
V poslední době už jen hulim.. Trip už jsem dlouho neměl, ale pořád to pociťuju a někdy mám i roztáhnute zornicky i kdzy jsem si nic nedal..
Tedy rád bych věděl jak dozavřít ty "dveře"... Už nechci myslet na věci na které myslím... Zkusím si dát 3 měsíce detox od všeho a jestli ani to nepomůže tak si zajdu k psychiatrovi

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Koukoukou123,
naprosto vás chápu. Detox by skutečně mohl pomoci. Ale není to s jistotou. Pokud bych se však mohla přimluvit, raději se k psychiatrovi objednejte hned, nebo alespoň co možná nejdříve. Většina má totiž poměrně dlouhé čekací doby na přijetí nového pacienta. Jestli už teď vše trvá více než měsíc a dál budete čekat další tři, pak pokud se situace rychle nezmění, budou se potíže trvající více než 4 měsíce (a více myslím třeba i 6 nebo 7 měsíců z důvodu třeba i dvou nebo tří měsíční čekací doby na psychiatra) léčit mnohem hůře. Koneckonců - termín můžete kdykoli zrušit, co říkáte?
Jako podporu při čekání na termín u psychiatra, nebo jednoduše i jako pomoc se samotným vysazením marihuany, vám mohu nabídnout zapojení v našem online programu Končím s hulením. Někdy ani to totiž nemusí být tak snadné, jak se zdá. Program najdete zde. Co vy na to?
Zdraví,
Gabriela Minařík.