Detox
Michal 77
Dobrý den prosim vás jsem závislí na heroinu a chci se léčit,bohužel nemohu sehnat detoxikační oddělení,kde by mě hned přijali a já se mohl začít léčit.Předem Vám děkuji za váš čas a případné odpovědi.S pozdravem Michal 77

Odpověděl: Amrit Sen
Michale, zdravím Vás.
Je moc fajn, že uvažujete o léčbě, v tom bych Vás upřímně rád jakkoli podpořil. U nás neexistuje žádné detoxifikační oddělení, kam Vás přijmou okamžitě. Proto je tam nutné zavolat a domluvit se na podmínkách a termínu nástupu. Čekací doba se tak může odvíjet v horizontu dní, maximálně týdnů.
Píšete, že se chcete léčit se závislostí na heroinu. K tomu ale pouhý detox rozhodně nestačí. Znamená to domluvit si léčbu a následně se poctivě věnovat dlouhodobému aktivnímu doléčování, jinak jsou Vaše šance na uzdravení mizivé.
V tom, jak postupovat Vám pomohou a podpoří Vás pracovníci nejbližšího bezplatného zařízení pro uživatele návykových látek, například Kontaktního centra, adiktologické ambulance, nebo AT poradny.
Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty na služby a zařízení v dosahu obratem pošleme.
Jak je můžete, podle oblasti a typu zařízení, vyhledat sám, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/opiaty/heroin.html
http://www.drogovaporadna.cz/pomoc-a-lecba.html
http://www.drogovaporadna.cz/pomoc-a-lecba/streetwork,-k-centra.html
http://www.drogovaporadna.cz/pomoc-a-lecba/lecebne-programy.html
http://www.drogovaporadna.cz/pomoc-a-lecba/dolecovani.html
Kdybyste se potřeboval ještě na cokoli doptat, kdykoli napište, lépe však osobně, s využitím nabízených kontaktů.
Přeji Vám vše dobré, držím palce!
Amrit Sen.