Noční p. Part II Odpověď pro Armit Sen
Greti
Zdravím Armit Sen
Děkuji vřele za rychlou odpověď.. Ano musím to začít řešit.. Chtěl jsem zajít ke svému praktickemu lékaři ale přítelkyně řekla poprosila ať ne neboť je to náš společný kamarád.. Řekla stačí když se zeptáš prostě mě a já Ti řeknu ať omezis množství vypiteho piva a v tom to prostě je.. A asi určitě má pravdu.. Ještě něco.. Vždy se mi to děje když teď budu totálně upřímný ne po 5-6 ale po více než cca 8 pivech.. Což cca 1x za čas člověk prostě bohužel v mém případě vypije.. Když vypiji 4-5-6 piv tak vskutku nikdy žádný problém..Tak jsem si dal aspoň takové hranice které musím dodržovat Pivo nejlépe 10tku a přes týden Max. 3-4 piva denně po práci lahvové a o víkendu max 5..Já vím.. Asi je to podivná léčba rádoby.. Její začátek.. Nebo ne..?? Myslíte že je to se mnou fakt špatné.??.Jinak je mi 42 let a jsem ze Zlína.. Kontakty na odborníky klidně napište!!! Budu jen a jen rád.. Dejte ještě odpověď Díky Ať se daří Greti

Odpověděl: Amrit Sen
Greti, opět zdravím.
Odpusťte, ale rady Vaší přítelkyně jsou, s respektem a úctou, moudra vycucaná z prstu. Příčiny Vašeho problému budou hlubší a závažnější. Jak svoje pití popisujete, nejde o nárazovou zkušenost posledních dnů, natož o "léčbu". Hranice, které jste si dal, rozhodně překračují bezpečnou mez a Vaše popsaná praxe svědčí o alkoholové závislosti, ať už si ji připouštíte, nebo ne. Problémy s pomočováním jsou, kromě možných urologických příčin, dokladem o jejím dlouhodobém trvání.
Jak jsem psal, vyhledejte odbornou pomoc a o potížích otevřeně promluvte. Lékař i pracovníci služeb pro pijáky s problémem jsou chápající, diskrétní a připraveni Vás podpořit a pomoci Vám, projevíte li zájem. Vše, o čem si budete povídat, zůstane jen a pouze mezi vámi.
Věřte, že nemám v sebemenším úmyslu Vás strašit, natož soudit. Naopak, pokouším se Vás podpořit a dodat Vám kuráže, abyste začal pro vlastní spokojenost, důstojnost a štěstí jednat. Jsme v dlouhodobém kontaktu s lidmi, kteří si dokázali problémy přiznat, přijmout je, popasovat se s nimi, uzdravit se a stále jich přibývá. Pomoc máte na dosah:
Psychocentrum Zlín
AT ambulance
Osvoboditelů 91
760 01 Zlín
Telefon: 577 220 634
Mobil: +420 737 038 850
E-mail: info@psychocentrumzlin.cz
Web: http://www.psychocentrumzlin.cz/
Kontaktní centrum Podané ruce
Gahurova 1563/5
760 01 Zlín
Mobil: +420 774 256 540
Info-linka: +420 770 177 337
E-maily: kcentrum.zl@podaneruce.cz
infolinka@podaneruce.cz
Web: https://podaneruce.cz/
https://podaneruce.cz/centra-sluzby/kontaktni-centrum-ve-zline/
https://podaneruce.cz/sluzby/?_sft_temata=alkohol
Věřím, že kontakt na vhodného urologa ve Zlíně dokážete získat lépe bez mého přispění.
Držím palce! Amrit Sen