Nocni pomocovani
Greti
Dobry den
Jiz po nekolikate za posledni roky se mi stala velmi nemila vec.. Proste je to problem..V noci po cca 5-6 pivech a to samozrejme nejsem klasicky moc opily jsem sel mocit a vubec si to nepamatuji.. Rano mi pritelkyne rekla ze se vzbudila a videla me v nejake namesicnosti jak chodim po loznici a detskem pokoji a vytahuji v loznici supliky.. Ted - dnes dokonce nasla suplik s ponozkami naseho maleho Metodeje ktere byly..No je TO hrozne..Strasne se stydim.. Byly proste od moci tak se musely vsechny samozrejme vyprat..Je to strasne..Nevim co mam delat..!! Po urcite dobe se to porad opakuje..Clovek jde spat normalne a je trochu vesely a citi se dobre..Normalne komunikuje atd. A pak na druhy den se dozvi takove hruzy..To neni mozne..!!!To snad jiz staci.. Bohate.. S pozdravem Greti

Odpověděl: Amrit Sen
Greti, zdravím Vás,
díky za důvěru. Chápu Vaše znepokojení, je zcela na místě. Co se Vám děje, není nijak vzácný, natož neznámý projev. Typický je pro ty, kteří mají problém s alkoholem, nemusí jít vždy bezezbytku o závislost.
Ať už jde o urologický problém, nebo projev související s užíváním alkoholu, je nasnadě, že Vám organizmus, tělo i psychika, vysílá jasnou zprávu o tom, že byste měj svoje pití řešit. Pokud ji nevezmete vážně, čekejte sérii ještě závažnějších, prohlubujících se potíží.
Doporučuji Vám tedy na nic nečekat a vyhledat odbornou lékařskou pomoc. Zavolejte do nejbližšího zařízení, které poskytuje poradenské služby v souvislosti s problémovým užíváním alkoholu a domluvte si termín schůzky, zároveň zajděte k lékaři, specialistovi z oboru urologie.
Při osobním pohovoru, po bližším seznámení se situací, či vyšetření, Vám zkušení odborníci doporučí konkrétní kroky, jak ji řešit, po vyšetření a dohodě s Vámi pak v případě potřeby zahájí vhodnou terapii.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty obratem pošleme. Jak je můžete, podle oblasti vyhledat sám se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Doporučení a tip na urologa získáte od svého praktického lékaře, nebo můžete do nejbližší urologické ambulance zajít rovnou.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/alkohol.html
http://alkotest.drogy.net/test1.php
Přeji Vám v novém roce vše dobré, konejte.
Držím palce! Amrit Sen