Cannabis
Jeníček
Dobrý den
Už 20 let kouřím cannabis a teď nastala doba kdy bych měl přestat.Narodil se mi syn a mám už rodinu.
A jsme u jádra problému,vydržím to maximálně 14 dni a rupnou mi nervy,nezvládám krizové situace a jsem dosti podrážděný.A bojím se že to jednou nezvládnu vůbec,už nevím kudy kam
A léčebnu si nemohu dovolit jsem živitelce rodiny.
Nejsou nějaké tlumící léky co by mi to pomohli zvládnout? Jako malý kluk jsem byl v psychiatrické léčebně a ladovali mne různými léky a co jsem přestal brát léky a začal užívat cannabis bylo mi lepe byl jsem utlumený a mel dobrou naladu dokonce jsem si udělal i dvě strědní školy pod vlivem.Prosím POMOC

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás,
pokud vím, existují léky, které se užívají na tlumení cravingu po tabáku, ovšem pokud jde o marihuanu, nemám tušení. A většina léků obecně tlumících je potenciálně ještě větší zdravotní riziko, než marihuana. Spíš si říkám, i podle toho, co jste naznačil závěrem dotazu, jestli by nestálo za úvahu začít docházet na nějaké pravidelné poradenství nebo terapii, případně to spojit i s návštěvou psychiatra-adiktologa, aby posoudil, co je ještě zvaldatelné bez léků a na co je třeba podpora medikací. Přeci jenom máte v anamnéze hospitalizaci, tak by nebylo od věci, abyste mluvil s někým osobně a mohl probrat vše podrobněji. Co myslíte? Kdybych tušila, odkud jste, poslala bych kontakty. Nebo víte, kam se ve svém okolí obracet?
Další možností - nebo podporou - by pro vás mohla být naše internetová léčebná intervece na stránkách www.koncimshulenim.cz. Nechávám na zvážení, dle toho, co píšete, bude možná pořeba intenzivnější kontakt.
Zdraví,
Gabriela Minařík.