Menstruace a pervitin
Sally
Beru tu stupidní věc tři měsíce, z toho jeden měsíc mi menstruace vynechala, 100% skrze podvýživu, nemluvě o problémech s vyprazdňováním kvůli nedostatku železa a vlákniny atd... Můj velký problém je ten, že po dalším měsíci menstruace přišla, a očekávala jsem že bude bolet po dlouhé pauze, ale abych bolestí nemohla vstát a ani vymyslet polohu kdy by mě to nebolelo a lezly ze mě cucky jako ženská pěst, jsem opravdu nečekala. Už jednou jsem měla s menstruaci problém, to jsem ještě piko nebrala, a to ten že trvala dva měsíce a měla jsem srazeninu nekde u dělohy co pak zmizela po tom co jsem přestala brát Minervu na doporučení doktora. Takže můj dotaz je jen ten, zda je to vážné a jsou to zase sraženiny, nebo je to kvůli téhle debilni látce na kterou fakt kašlu, protože mi ničí tělo a nemluvě o obličeji. Omlouvám se za sáhodlouhé okecávání, ale hodilo by se to vědět, protože to vypadá na pohotovost, jelikož jsem málem dvakrát sebou švihla. Tak aby mi tak jen neřekli že sem nějaká smažka. Milionteté dík a hezký zbytek dne alespoň vám.

Odpověděl: Markéta Kordová
Sally, zdravím Vás,
menstruační cyklus je citlivý proces, který může být ovlivněn čímkoliv, včetně únavy, stresu atd...
Netuším, do jaké míry konzumace drog Vám zasazuje do života. Pravidelné užívání jakékoliv drogy, je samozřejmě velkým zásahem do organismu, tudíž může mít vliv i na celkový stav metabolismu.
Pokud krvácíte silně + problémy, které jste popsala, doporučuji zajít na gynekologii. Obávám se, že na Vaši otázku může zodpovědně odpovědět pouze specializovaný lékař na základě vyšetření.
Asi jsem Vám moc nepomohla, nicméně Vám přeji, ať to není nic vážného a je Vám brzo lépe!
Do Nového roku jen to dobré, MK