Lysohlávky
Petr
Dobrý den,
jsem to zase já ten stejný Petr, omlouvám se, že píší znovu, ale po dvou dnech už mě nic nebrní, avšak mám úzkostlivý pocit ( velmi silný ). A bojím se, že se to vrátí. Měl jsem velmi silnou depku a té se obávám. A i když mám pocit že jsem to zase já. Na druhou stranu se bojím, že ne.
Děkuji za odpověď.
Petr

Odpověděl: Veronika Pavlíková
Dobrý den, Petře.
Jakékoliv úzkosti a obavy jsou nepříjemné a vůbec nemusejí souviset s užíváním návykových látek. Ty můžou obavy ale zesilovat či vyvolávat. Nejedná se o Vaše celkové nastavení, nejste úzkostný, starostlivý člověk, ktorý si často dělá obavy? Samozřejmě deprese se můžou kdykoliv vrátit i cokoliv jiného nás může postihnout, ale není dobré si dělat obavy a být paralyzován co by kdyby. Pokud máte takéto potíže, doporučila bych Vám psychoterapii, abyste se naučil zacházet se strachem a víc se spoznal. Úzkosti můžou někdy přerůst přes hlavu a zásadně snižují kvalitu života.
Držte se, s pozdravem,
VP