ADHD, recidiva, pervitin, chutě II.
Sad leguan
Dobrý den, děkuji za odpověď i když pohodlněj by se mi psalo mailem, nemohl sem najít mail na Gabrielu Koryntovou.
Pokusím se doplnit:
Jsem z Ústí nad Labem, a opravdu bych ocenil pomoc s hledáním psychiatra který se mnou bude řešit ADHD, Myslím že i vhodnější medikace, než TRITTICO a ESCITALOPRAM, by řešila podružné problémy jako apatie, sexuální nechutenství atd. Slyšel jsem že jsou nové generace léků. O delší čekací době vím, když to nebude rok vydržím.
Jinak jsem objednaný do ambulantní léčby White Light.
Děkuji za váš čas.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Sad leguane,
jestli jste v Ústí objednaný do ambulance White Light, využijte toho a poproste o kontakt na jejich psychiatra, se kterým spolupracují. Jednak to bude někdo, kdo rozumí jak psychiatrii, tak adiktologii, nebude mu cizí spolupráce s terapií a k tomu všemu by mohl mít nejlepší přehled o novinkách v oblasti farmakoterapie při duálních diagnozach. Ale nečekejte žádné rychlé zázraky. Víte, jak to je, když se hledá vhodná medikace. Vždycky je tu nějaké riziko nežádoucích účinků a někdy prostě trvá, než se najde ta správná medikace, která bude konkrétně u vás vyvolávat minimum potíží a zároveň přinese největší zlepšení.
Držím palce a přeju hodně sil a trpělivosti.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.