Odeznívání lysohlávek
Petr
Dobrý den,
O Silvestru se ke mě dostali lysohlávky. Byl jsem v prostředí s lidmi, které znám a věřím jim. Po použití to byla pohoda nebylo to špatné, ale na konci jsem si začal přát, aby to zkončilo.
Měl jsem je po lehce půlnoci a už je 4 odpoledne a stále mě něco chvilkami není. Mělo to už zkončit nebo to vyprchává déle?
Děkuji za odpověď
Petr

Odpověděl: Veronika Pavlíková
Dobrý den.
Myslím, že teď už jste v pohodě. Účinek odeznívá postupně, někdy ještě trvají jisté dozvuky ve smyslu přemítání kolem zážitku, lehčí zrakové halucinace či jiné nezvyklé vjemy. Často pomůže se pořádně vyspat, odpočinout si. Když jste si dal lysohlávky a celou noc jste nespal, tak se mohla odpoledne intoxikace změnit v únavu s jistými změnami vnímání. Protože když je tělo a mozek vyčerpané, tak i za střízliva můžeme zažívat různé pseudohalucinace, je to dokonce úplně normální. Normální by nebylo, kdybyste i po pořádném spánku s odpočinkem po odeznění intoxikace nadále prožíval změněný stav vědomí.
S pozdravem,
VP