375067
roman
ZDravím ďakujem pekne za odpoveď a radu na moj dotaz č.375067 ... sme zo slovenska z okresu prievidza psč 97101 a osoba ktorej sa to dotýka je žena a je zamestnaná priamo v lekarskom prostredi (nie ako lekar ani sestra len ako personalista) a tak si vie najst vzdy nejaku cestu či už k lieku alebo alkoholu. Ak by ste vedeli poskytnuť kontakt na konkretne stredisko niekde v našom okoli bolo by to super. Je s nou docela obtiažna spolupraca na kolko si často krat vymyšla len aby sa neprišlo na to že opäť užila alkohol alebo liek...teraz cez sviatky sa jej menila nalada rovnako ako aj zdravotny stav, raz unavena, raz uplakana potom sa aj priznala a ukazala nam kde skriva lieky a alkohol, potom vravela že to zvladne sama napokon že s psychologom a vždy po užiti bola určitu dobu v poriadku ale ako mile prestal liek učinkovať prišlo na radu zvracanie a podobne ťažkosti...viac krat sme už chceli navštiviť lekara ale bohužial nakoniec vždy tesne pred navštevou razne odmietala...ešte raz za radu vopred dakujem roman

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
nemáte zač, od tohu tu jsme. Jeden ze základních problémů bude právě odstavit cesty, kterými se k léčivům dostává (a samozřejmě k alkoholu).
Vzhledem k tomu, že jste ze Slovenska, tak je obtížnější vybrat zařízení, se kterým máme zkušenosti, nicméně zde je kontakt na Ambulanci pro závislé:
Ambulancia pre závislých pacientov
Ambulancia pre závislých pacientov a denný psychiatrický stacionár pre závislých pacientov sa nachádzajú na prízemí budovy slobodárne I. pri NsP Prievidza.
Na ambulancii sa poskytujú prvovyšetrenia, manažment liečby a kontrolné psychiatrické vyšetrenia. Pacienti sa na vyšetrenie objednávajú vopred na čísle: 046/5112 519,046/5112 532.
Ordinačné hodiny:
Pondelok 12:30 - 15:00 hod.
Utorok 12:30 - 15:00 hod.
Streda 12:30 - 15:00 hod.
Štvrtok 12:30 - 15:00 hod.
Zkuste kolegy z ambulance kontaktovat, zajisté se Vám pokusí pomoci! Budeme držet palce, aby vše vyšlo. Budeme rádi, když se ozvete s pokroky. Pokud budete potřebovat, neváhejte poslat další dotaz.
S pozdravem
Dr. Zbyněk Oktábec