problém s dcerou
Sylva
Dobrý den, prosím o pomoc Dceři je 19 let a kouří marihuanu ve větším množství. Nevím si s ní už rady .Bývá poté agresivní a vyhrožuje ,že nic takového nebere .Její agresivní chování se stupnuje , že by byla schopna na svoji matku vztáhnout ruku . Nevím co mám dělat.

Odpověděl: Markéta Kordová
Sylvo, dobrý den,
těžko popsat v pár větách nějakou universální radu, obvykle to bývají dosti náročné situace, které se bohužel, ani jednorázově nevyřeší.
Netuším, kde žijete, ale pokud by Praha nebyl pro Vás problém, můžete využívat služeb naší Poradny pro rodiče, kde se můžete informovat o všem co je třeba, průběžně konzultovat nově vzniklé situace a také získávat podporu, protože to celé je poměrně náročný proces.
Poradna pro rodiče, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
pevná linka: +420 284 824 234
mobil: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
Pondělí
9 - 19
Úterý - čtvrtek
9 - 17
Pátek
9 - 15
http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Pokud jste odjinud, napište, jaká větší města máte v dobré dopravní dostupnosti, pokusím se Vám vyhledat vhodné zařízení, kam byste se mohla obrátit o pomoc.
Mějte se zatím hezky, MK