Deprese při léčení
El
Dobrý večer,
ráda bych Vás poprosila o radu, přítel nastoupil do léčebny drogově závislých.Chtěl to sám, což aspoň nějaký začátek pozitivní;)dali se to tak nazvat..Jsme spolu chvilku,defakto jsme se seznámili a on nastupoval do léčebny..Teď je tam první měsíc a začíná mít deprese a šílené myšlenky v hlavě,ale to bohužel je ve spojitosti s užíváním pervitinu. Ozyvaji se mu lidé z minulosti,což je špatně a furt se hrabe v minulosti,na to jsem mu řekla že musí udělat tlustou čáru a jít do přítomnosti,jinak ho to sežere.Navic když ho někdo podrazi jak on říká,tak okamžitě Já jsem do toho pytle hozená taky,pak mi nevěří a tak prosím poraďte jak ho v takových to stavech uklidnit. Vím, že jsem si ukrojila velké sousto asi,ale zvládneme to oba!!! Věřím v to. Krásný večer El

Odpověděl: Markéta Kordová
El, dobrý den,
ano, velké sousto jste si ukrojila, to je fakt.
Asi Vám neumím odpovědět několika větami zde. Pokud se rozhodnete v tomto procesu jít s přítelem, bylo by rozumnější být také v kontaktu s odbornou pomocí a vše potřebné průběžně konzultovat a doplňovat si informace. Aby Vaše pomoc byla účinná, a především bezpečná pro Vás.
Je z Prahy? Pokud ano, můžete využít naší Poradny pro rodiče a partnery:
http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
V případě, že žijete někde jinde, napište, jaká města máte v dobrém dosahu, pošleme Vám kontakt jinam, kde se můžete průběžně radit a získávat podporu.
Mějte se hezky, MK