Tesla extaze
Ray
Cus,mel sem pred 4 dni extazi byla fialova a bylo na ni logo tesla,na party ,nejdrive sem si dal pulku pak druhou pulku.vse bylo poho az na to ze druhej den mne bolelo bricho a mel sem hnacku a tak to jde se mnou uz 4 den .zral sem kde co na hnacku a nic ??co to ?? Co mam uz delat?? Kdyz na mne jde srani divne mi zacne pistet v usich.zacinam byt z toho hodne znepokojenej..dik za cokoli uzitecneho

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Ray,
omlouváme se za zpoždění s odpovědí. Podepisují se na ní mimo jiné i svátky a dovolené koncem roku.
Ale k vašemu dotazu. Předpokládám, že už se problémy s průjmem vyřešily. Nicméně ani zpětně nelze spolehlivě rozklíčovat, co bylo jejich příčinou. Samozřejmě mohlo jít o reakci organismu na nějakou složku v tabletě, ale předpokládala bych pak, že reakce bude trvat kratší dobu. Mnohem pravděpodobnější se mi zdá nějaké virové onemocnění, jehož intenzitu a nástup mohla podpořit právě párty, která dala tělu také zabrat. Obecně je u průjmových onemocnění potřeba hlídat si příjem tekutin a jontů, lepší než pít litry vody (to je nebezpečné), je konzultovat v lékárně vhodný výběr jontového nápoje. A pokud je průjem intenzivní (tzn. projde vámi i voda a trvá více dní), nezbývá než jet do nemocnice. A po ukončení akutního stavu je samozřejmostí dodržování dietních opatření, které nezpůsobí návrat průjmu. Na to je však rozumné konzultovat s lékařem a řídit se individuální situací.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.