Zubní kaz
Experimentátor X
Dobrý den, dvakrát jsem zkoušel pervitin na party, pred zkousením pervitinu jsem měl zdravé zuby, vždy jsem měl pervitin za 200, jednou jsem dostal vysušený po druhé ne, vždy jsem aplikoval pervitin snupanim, zbytek pervitinu ze sáčku jsem slíznul, poprvé jsem měl asi před měsícem a po druhé před týdnem, podruhé co jsem zbytek slíznul, měl jsem zrudly jazyk, ještě před vánoci jsem byl na běžné prohlídce u zubaře a ten mi řekl ze tam našel nějaké kazy, otázka zní jestli je možné, ze z toho ze jsem slíznul pervitin se mi mohli objevit kazy? Pervitin byl vždy bílý, ale jednou vlhký, děkuji za odpověď, s pozdravem Experimentátor X

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
pervitin má špatný vliv na srdce, játra, imunitní systém, ale i na zuby - z důvodu odvápňování. Z hlediska dlouhodobé konzumace. Přepokládám, že pokud jste užil 2x - nebude to mít nejspíš výrazný vliv. Pokud byste v konzumacích pokračoval, dá se předpokládat, že si to svou daň vybere.
Většinou platí, že čím menší dávky, s čím větším odstupem, tím méně zdravotních problémů. Přesto nejde nikdy dopředu určit (i za dodržení všech bezpečnostních zásad), jak Vaše tělo bude reagovat na konkrétní směs a co za případné problémy může následně vzniknout.
Stačí to takto? MK