Depakine,risperidon a tráva občasná
Tomáš
Dobrý den chci se zeptat léčil jsem se s psychózou nic jsem nebral jen měsíc před tím pervitin. A marihuanu pervitin mi nedělal dobře marihuana byla v pohodě jen jsem měl soudy zkrz nejake citlivé záležitostí a byl jsem v nadměrném stresu dal jsem si pár skleniček vína a psychóza byla hned a ani jsem nehulil v tu dobu jinak tráva mi nikdy nedelala špatně jen když jsem to kombinoval a chci se zeptat jaký má občasné kouření marihuany vliv na to že beru rano risperidon vipharm 1mg depakine 300mg a večer depakine 300mg a 4 mg risperidon vipharm

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
pokud Vám byla diagnostikována psychotická porucha (což dle Vaší medikace zajisté byla), pak být Vám vynechám jakékoli návykové látky ze života. Zvláště právě marihuanu, pervitin a podobné látky a samozřejmě halucinogeny. Alkohol Vám rozhodně nebude dělat také dobře, takže ten také jen velmi mírně a občasně.
No a co se může stát? Sám to popisujete, buď znovu propukne onemocnění nebo se prohloubí apod. Opravdu bych byl u psaychotických onemocnění na návykové látky velice opatrný.
Stačí to takto? Pokud byste potřeboval, neváhejte napsat další dotaz.
S pozdravem
Dr. Zbyněk Oktábec