Úchylné sexuální fantazie na pervitinu
Abstrakce
Stav na pervitinu mi hodně zvyšuje libido, ale je normální, že mě vzrušují i věci co za střízliva vůbec ne? Některé jsou prostě jen divné, ale pár je beze srandy zvrácených a hnusných. Asi se nevyhnu nutnosti dát příklad, jde např. o fantazii sexu s mým mrtvým tělem, v té scénce jsem pred 2 dny zemřela na předávkování a vystřídá se na mě parta tuláků. Je to hnusný, dělá se mi z toho zle, jak to teď píšu a stydím se. Jenže když nemám zrovna společnost, s kterou můžu souložit normálně nebo třeba jen si povídat, nebo jít na procházku, tak v tom stavu celé hodiny masturbuju, vybírám si zdravé fantazie, ale občas tam vleze nějaký úchylný prvek a šokuje mě, jak intenzivně tělo reaguje. Prosím, je možné, že se že mě účinkem drogy stala deviantka nebo pervitin akorát odkryl tu uchylnost ve mně. Svěřila jsem se příteli a když pochopil, že si nedělám legraci, byl dost zaskočený. Ať už mu podobné věci radsi nesvěřuju. Myslím, že jsme dneska spolu spali naposled.
Poprosim vás o vyjádření a omlouvám se za to obscénní téma.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru a otevřenost v natolik citlivém a intimním tématu. Odpusťte neni mi úplně jasné, co prosbou o vyjádření myslíte, zkuste být příště konkrétnější.
Že užívání pervitinu obrušuje city a dusí lásku, není tajemstvím, stejně jako to, že u někoho zvyšuje sexuální apetit a podporuje, nebo probouzí nejrůznější, často deformované touhy a bortí zábrany.
Nejspolehlivější metodou, jak se "srovnat", je dlouhodobá abstinence, respektive život bez drog a dlouhodobý partnerský vztah, stojící na pilířích důvěry, lásky a věrnosti. Když ani to nestačí, pomůže konzultace se sexuologem.
Chápu, že pokud jste závislá a nemáte život, tedy ani užívání pervitinu v rukou, moc radosti a klidu Vám předchozí věty nepřinesly. Pak je třeba začít léčbou závislosti. Většinou pak podobné touhy a představy po čase samovolně vymizí, když ne, je opět na řadě otevřenost, ať už ke zmíněnému odborníkovi, nebo k partnerovi, který Vás bude milovat takovou, jaká jste.
Ať už se rozhodnete jakkoli, doporučuji Vám, nezůstávejte ve svých obavách a úzkostech sama. Mám na mysli bezpečně si s někým promluvit. Zavolat do nejbližší adiktologické ambulence, nebo kontaktního centra, případně AT poradny a domluvit si termín schůzky.
Při osobním pohovoru, po bližším seznámení se situací, Vám zkušený odborník, či odbornice, doporučí konkrétní kroky, kudy k větší spokojenosti a jakých chyb se vyvarovat. Určitě se Vám citelně uleví. Můžete si vyjednat průběžnější schůzky a ujasnit si, co vlastně od života chcete a jestli budete k dosažení cílů potřebovat, nebo stát o podporu a pomoc. Služby jsou bezplatné a mohou být poskytovány i anonymně.
Když napíšete, ve kterém, nebo pobblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty obratem pošleme.
Jak je můžete, podle oblasti a typu zařízení, vyhledat sama, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Užitečné odkazy k tématu drogy a sex:
http://www.vice.com/cs/read/sex-na-drogach
http://drogy.org/index.php/pervitin/pervitin-a-sex
http://old.planovanirodiny.cz/view.php?cisloclanku=2009111803
http://www.predcasna-ejakulace.cz/drogy-ovlivnuji-delku-sexu/
http://www.drogmem.cz/sub/memy/sex-na-ilegalnich-drogach/
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/69/58/Sex-na-drogach
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/418/sexualita-a-drogy.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/57/muzi-zeny-drogy-a-sex.html
http://edekontaminace.cz/clanek/1/190/o-sexualnim-zivote-na-jehle.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/115/dekontaminace-i_2010-sex.html
http://docplayer.cz/996226-Sexualita-drogy-sbornik-odborne-konference-praha-31-brezna-1-dubna-2011.html
Budeme rádi, když se ozvete a dáte vědět, jak Vám je, jak se situace vyvíjí a jestli Vám byla odpověď užitečná.
Přeji pokojné svátky, držím palce!
Amrit Sen.