Testy
Týna
Dobrý den,
Chtěla bych se zeptat zda budu mít čiste testy z moči na pervitin, když jsem cca před 21 dny v průběhu 4dni brala pervitin,celkové množství bylo tak 0,3. Od té doby nic, a snažím se co nejvíce pít.
Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Amrit Sen
Týno, zdravím Vás,
díky za důvěru. Nepíšete nic o tom, z jakého důvodu, ani jak budete testovaná, nicméně testy byste měla mít s největší pravděpodobností "čisté".
Přítomnost pervitinu se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě drogy, také na metabolismu každého testovaného, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Detekce z moči 3 - 21 dní,
v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne.
Detekce z krve 1 - 3 dny
Detekce ze slin 1 - 3 dny
Stačí takto?
Buďte na sebe opatrná, přeji požehnaný Advent,
Amrit Sen.