Pro Gabrielu Koryntovou
Boner1238
Zdravím :) Ano, máte pravdu.. mému stavu se přidaly i úzkosti, což jsem slyšel, že se u derealizace objevuje často.. Mám pocit, že trpím poze tou derealizací, nikoliv depersonalizací.. Každopádně dal jsem na vaše rady a i přes veškerý strach jsem můj problém rodičům vysvětlil.. Prýmusíme začít nějak řešit.. Každopádně rád bych se ještě zeptal, jak se alespoň trochu zbavit toho, že mám stále úzkosti, že mám jinou psychickou nemoc ( Schizofrenie / Alzheimer ) Vím, že Alzheimer v tak nízkém věku je asi blbost, ale stále úzkostně pečlivě pozoruji vše, co dělám a jestli se to náhodou nepodobá na příznaky k Alzhaimerovi, schizofrenii apod. Myslíte, že se tohoto dá nějak zbavit ? Existuje léčba derealizace i nějakou "přírodní" formou ? Protože vím, co jsou prášky od psychiatra zač, že to taky není úplná paráda do sebe cpát tahle "svinstva".

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Bonere,
moc ráda slyším, že jste se odhodlal a svěřil rodičům. Jste už tedy někam objednaný? Máte kontakty?
Pokud jde o vaše obavy a úzkosti, které vás napadají v souvislosti s dalšími psychickými nemocemi, pak nezbývá než doufat, že vše poleví, jakmile si promluvíte s lékařem, případně po několika dnech či týdnech vhodné medikace, nebo psychoterie. Chci tím říct, že když by nezafungoval rozhovor, máte další možnosti. Pro začátek by bylo dobré vyhnout se zbytečnému hledání dalších a dalších informací o nemocech a problémech, které byste mohl mít. Dejte si čas, dopřejte si klid a skutečně zajděte k lékaři.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.