Jak se chovat
Ingrid
Dobry den,dcera dnes nastupila na svoju druhu kiecbu koli drogam,liecila sa pred dvoma a pol rokmi 3 mesiace abstinovala od drog myslim rok ,rok a pol posupne opat zacala,nezvladla to a od leta isla velmi dole ,myslim,ze ma aj mierne naznaky psychózy,ktoru mala silne rozvinutu pred prvym liecenim,vtedy sa z nej dostala,chcem sa ipyat ako sa mam ja k tomu vsetkemu postavit,ako sa k nej spravat ako znasat okolie,musim podizknut,ze ja sama som sa liecila z alkoholu,nanlieceni som bola na tom istom mieste,kam nastupila teraz moja dcéra,ine vychodisko nebolo,som velmi zlomena a absolutne neviem ako dalej sa spravat k nej a ako so vsetkym naloziť,prisim vas o radu ,,ak je to mozne ,dakujem

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Ingrid,
díky za dotaz i za důvěru. Rozumím vás, že si nevíte rady, jak se chovat a jak s dcerou o problémech s drogami hovořit. Možná se dokonce obviňujete z její závislosti, když jste sama měla problémy s alkoholem. Ale píšete, že dcera je nyní opět v léčbě. Nejspíš by tedy bylo dobré obrátit se přímo na léčebnu, ve které dcera je, a až za ní půjdete na návštěvu zeptat se, na koho byste se mohla obrátit vy sama. Hledejte někoho, s kým byste mohla mluvit o celé situaci ve všech souvislostech a dopodrobna, ulevit si, promyslet co dál. Co vy na to?
Případně napište, z jakého města jste, nebo která větší města jsou vám dobře dosupná, pokusila bych se poslat kontakty.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.