oteklá pusa
maja
dobrý den nikdy jsem nepsala natyhle stránky ale ted pisu protoze opravdu uz nevim co mám dělat ... zkrátka predevcirem sem byla na diskotece a tam se opila a vzala si extazi ... po pul hodine to na mne zacalo pusobit a nasledne sem si zacala kousat vsechny prsty a skrabat zuby a vsude byla kev a cesta která trvá domu 20 min trvala hodinu a pulk lprotoze sem nemohla ani chodit a pritel s kamarakdou me musely porád drzet malem se volala zachranka .. druhy den sem se probudila a mela se rty jak po botoxu jeste 4x vetsi i nateklou celou pusu a nevim co s tím mám dělat domácí cestou protoze k doktorce se bojím jít

Odpověděl: Amrit Sen
Majo, zdravím Vás,
díky za důvěru. Chápu Vaše obavy, ale nepropadejte panice. Nic není zadarmo, tedy ani koketování s drogami, natož v kombinaci s alkoholem, tím se riziko problémů jen hrotí.
Berte zkušenost jako upozornění Vašeho těla i psychiky, že pro Vás drogy nejsou to pravé a napříště se jim nejlépe zdaleka vyhněte.
Porušila jste nejspíš celou řadu základních pravidel, pro snižování rizik v souvislosti s užíváním drog. S velkou pravděpodobností byste měla být nejpozději v horizontu dní v pořádku, pokud ne, vyhledejte lékařskou pomoc a o všem otevřeně promluvte, jen tak Vám bude lékař plně platný.
Pokud je Váš diskomfort, tedy zdravotní potíže a psychická zátěž těžko únosný, vyhledejte lékaře bezodkladně. Nebudete první, ani poslední, lékař je vázán přísahou i ze zákona mlčenlivostí.
Zkuste se uklidnit, zdravě a důkladně se najezte, doplňte vitamíny a minerály, zeleninou, ovocem, případně potravinovými doplňky, odpočívejte, kombinujte s přívětivou fyzickou zátěží, dejte si sprchu, vyspěte se.
Několik zásad, pokud byste měla ještě někdy v úmyslu riskovat:
Doporučujeme velkou opatrnost. MDMA (Extáze) - (3,4-methylenedioxy-methamphetamin), není ani nevinná, natož bezpečná droga. V tabletách nikdy nevíte, s jakými látkami může být smíchaná, nebo čím je ředěná, často jde o velmi nebezpečné příměsi. U MDMA v krystalické formě, je těžké určit, nebo odhadnout její množství, tedy dávku, takže vždy existuje zvýšené riziko předávkování. Ani na pohled "čistě" vyhlížející krystalická látka, „sympatická" tableta, nebo „koule", kvalitu drogy nezaručuje. Stává se i to, že ani jedna ze zmíněných forem, vůbec MDMA neobsahuje.
Rizik, souvisejících s užíváním MDMA je celá řada, nejškoláčtější chybou bývá zanedbání pitného režimu a následná dehydratace, "dokopávání" se, tedy přidávání si drogy v průběhu jedné "jízdy", včetně kombinování s dalšími drogami, alkohol nevyjímaje. Porušení těchto zásad má za následek zvýšené riziko toxické psychózy, dehydrataci, kolaps, selhání životně důležitých orgánů a končit i smrtí.
Vyvarujte se rizikového sexu, vždy použijte kondom.
Pamatujte na to, že před užitím MDMA byste měla být vždy odpočatá, v dobré psychické, tělesné i zdravotní kondici, v přívětivém prostředí a nikdy neprotahovat "jízdu" déle, než přes jednu noc. Dostatečně pít nealko nápoje a přes možnou nechuť k jídlu, alespoň občas, něco výživného zakousnout. Dávat si pauzy, v průběhu „jízdy" pravidelně „chillovat", dávat si oraz od intenzivního dění a hluku.
Následně si poctivě odpočinout, zdravě a vydatně se najíst a napít, osprchovat, vyspat se. Doplnit vitamíny, nejlépe ovocem a zeleninou, případně potravinovými doplňky, také minerály, dobrá je kombinace vápník, hořčík, zinek.
Se zklidněním a usínáním může pomoci čaj z meduňky. Vše koupíte v lékárně, ale i běžných obchodech.
Další užití drogy odložte na co nejdelší čas, snížíte tak riziko vzniku závislosti a umožníte organismu se zregenerovat.
Více se dočtete na stránkách naší poradny:
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny/mdma-extaze.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
Další informace zde:
http://www.extc.cz/extaze.html
http://www.extc.cz/riziko-predavkovani-mdma.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/293/je-extaze-zabijak-i-.html
http://www.magazin-legalizace.cz/cs/articles/detail/160-extaze-tak-trochu-jina-droga
http://www.drogy-about.estranky.cz/clanky/stimulanty/extaze.html
http://www.drogy.cz/extaze/kap-nasledky-uzivani-extaze.html
http://navykovelatky.cz/tanecni-drogy/extaze/
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrná.
Pokojné Vánoce, Amrit sen.