Pervitin + Neurol 0,25
Vláďa
Dobrý den chtěl jsem se zeptat, užil jsem Pervitin, nemám s tím zkušenosti, vyzkoušel jsem to v práci tenhle Čtvrtek 12.12 2019 nikdy jsem předtím neužíval Pervitin, dlouho době užívám předepsané léky psychiatrem neurol 0.25 a Eliceu. Eliceu beru jak mi předepsala lékařka. Ale s neurolem to už je o nečem jinem je to moje hlavní pojista proti úzkosti, a to hlavně když si dam Mariuhanu, která mě dostane do úzkosti (strach z otevřeného prostranství, bušení srdce, třes rukou někdy i celého těla včetně hlavy) ale užiju neurol i po alkoholu když mám kocovinu. Mám po kocovine zvláštní pocity které se dají těžko popsat takový vnitřní neklid.Ale není to, to hlavní na co jsem se chtěl zeptat. Když jsem užil Pervitin ve Četvrtek (šnupáním) strašně mě to nabudilo, zvyšené sebevědomí, komunikativnost, rychejší myšlení apod... neodolal jsem tomuhle pocitu, protože za střizliva nejsem tolik sebevědomí a odhodlaný, za střízliva mi tyhle dvě věcí chybí nejvíce, Sebevědomí a Odhodlanost, Sebedůvera apod... (timhle nedostatkem trpím už delší dobu, a to ještě předtím než jsem vyzkoušel pervitin) Noo ve zkratce zachutnalo mi to tak jsem si sehnal další dávku, bilého prášku, šnupal jsem v pátek ráno v práci pro větší vydrž a menší unavenost, a pak později jsem to užil než jsem šel do Hospody dohromady jsem si za ten den dal čtyři tahy do nosu přes skleněnku a aby to nebylo málo zkombinoval jsem to ještě s Pivem a Mariuhanou. Účinky Pervitinu jsem stále pocitoval, uvolnění, komunikativnost apod... něco málo mi pak zbylo i na sobotu, dopoledne jsem si dal 2-3 (s časový odstupem cca co 30 nebo 60 minut) do nosu asi 2 hodiny po tom co jsem užil 2 prášky neurolu 0,25 kvůli Kocovině a dojezdům po trávě a pravděpodobné i pervitinu, pomohlo mi to trošičku se těch stavu zbavit, než jsem si dal první dávku, protože jsem sem si dal před užitím neurol tak jsem učínky tak silně nepocitoval proto jsem si dal ještě další 2-3 davky pervitinu no pak jsem si dal trávu která u mě vyvolala vnitřní neklid od té doby jsem si nezahulil, ale k večeru jsem si dal ještě 2 dávky, ze začátku jsem měl stejné pozitivní pocity jako ve Čtvrtek tak i Pátek ale po nějaké době přišel neklid. Nevím jestli to byl dojezd a nebo ne ale ze strachu jsem si dal už 6 nebo 8 prášku neurolu 0.25 na uklidnění, chci se zeptat Neurol 0.25 a Pervitin, jaká je pravděpodobnost že mě to může zabít ? Je mi 21 let.

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
konzumace léčiv a návykových látek se v žádném případě nedoporučuje. Některá léčiva mohou zvyšovat účinky návykových látek a tím způsobit závažné zdravotní problémy, některá léčiva mohou mírnit příznaky intoxikace a tím pádem "dovolují" uživateli vyšší dávku a jedinec se jednodušeji předávkuje. Navíc některá léčiva zvyšují toxicitu návykových látek např. na kardiovaskulární systém apod.
Rozhodně bych Vám nedoporučoval kombinaci ždných léčiv a návykových látek, ani kombinaci marihuany a pervitinu - ta je poměrně dosti nebezpečné, zvláště u disponovaných jedinců, kterým zřejmě jste i Vy, vzhledem k tomu, že máte indikována antidepresiva a anxiolytika. Na Vašem místě bych se velmi rozmyslel, jestli ke svému životu potřebuji marihuanu a pervitin. Alkohol byste také neměl užívat ve vetším množství.
Promyslete si vše. Kdybyste potřeboval, neváhejte napsat další dotaz.
S pozdravem
Dr. Zbyněk Oktábec