Prosím o radu
Kanal
Jsem z přítelkyni každodenním uživatelem pervitinu (vnitrožilně)...
A tak nějak už jsme za ty léta na to zvyklí ...
Respektive na mě lidi ani nepoznají že jsem pod vlivem ...
Tak jasný když to žerem každý den ..
Jen že na mě rozdíl nepoznáš ani přímo po aplikaci ... Nemám totiž problém přímo po aplikaci dát si oběd nebo si lehnout a dát si dvacet ...
Problém mám ale z přítelkyni ...
Defakto vůbec nejì a když tak jen sladké ...
Zkrátka postrádá veškeré potřebné vytaminy a látky pro tělo ...
Je možné že na ni působí pervitin jinak ?
Stává se často že je jí na zvracení, je ospalá a vyskáčou ji červené fleky na rukou a těle které svědí až pálí ....
A nebo ji dávka vůbec nefunguje ..
Beru pervitin 4x déle než ona a i věci dávky a cítím tu drogu po aplikaci dobře ...
Jak je možné že ona ne ???????

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Kanale,
máte naprostou pravdu v tom, že účinky drogy se mohou individuálně značně lišit. Každý jsme jiný, každý reagujeme jinak citlivě. Né každá droga sedne každému. Někomu nikdy zle není, někomu je zle jen párkrát na začátku, než se naučí odhadnout dávku, a někomu je zle téměř pokaždé. Stačí se podívat na kouření, alkohol, ale i jakoukoli jinou drogu nebo lék. Přirovnala bych to k nežádoucím účinkům, které se neprojeví zdaleka u každého. Nebo alergii. Co mne však překvapuje, že vaše přítelkyně i přes opakované nepříjemné zážitky v užívání pokračuje. Měla tyto reakce vždy? Změnilo se za dobu užívání něco? Není nějak nemocná? Měla někdy podobné reakce na něco jiného? Není těhotná? Druhá věc, která mne trochu zaráží je, že dotaz píšete vy a né přítelkyně. Jí samotné nic z uvedených příznaků nevadí? Nebo jak se na situaci dívá ona?
Podstatnou věc, kterou zmiňujete je, že se o svoje tělo přítelkyně příliš nestará. Určitě je dobré i při tomto životním stylu snažit se o sebe starat - pravidelně a kvalitně jíst, pít, odpočívat, mít dostatek pohybu venku. A pokud již nějaké zdravotní potíže má, řešit je s lékařem. Není tedy od věci užívat alespoň teď v zimě nějaké vitamíny a dojít si třeba i jen na preventivní prohlídku k lékaři, nechat si udělat odběry a zjistit, co se s ní děje. V neposlední řadě by mohlo pomoct dát si na pár týdnů od užívání pauzu a podívat se, co to s tělem udělá. Přeci jenom každodenní užívání je pro tělo obrovská zátěž, proto by nemuselo být od věci trochu tělu ulevit a pokud nevysadit, alespoň výrazněji užívání omezit. Co vy, resp. vaše přítelkyně, na to?
S pozdravem,
Gabriela Minařík.