Zoufalost
LadyM
Dobry den, prosim vas, obracela sem se na vas nedavno s dotazem, ovsem vy jste me odkazali na osobni navstevu nejakych odborniku, coz v mem pripade neni realne mozne, nebot osobni kontakt s lidmi je pro me neprekonatelny krok.. Potrebovala bych neco jako spis pomoc online, nejaky chat, nebo tak kam se obracet pro rady, existuje neco takoveho? Uz jsem opravdu zoufala a uz ani nemuzu jist, kazde rano se probudim do niceho a ani se nedokazu primet vstat z postele, prakticky ani neopoustim dum a nejsem v kontaktu s lidmi, nebot je mi to neprijemne, vzhledem k tomu jak se ke me chovali a chovaji. Opravdu by mi pomohl nejaky online kontakt na pomoc, kdy si muzu s nimi jen psat a ne mluvit. Dekuji. Prosim pomozte..

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
máme dvě on-line léčebné intervence, ale ty se bohužel specializují na uživatele konopných drog a ta druhá na patologické hráče, do budoucna plánujeme i další programy, ale ty v tuto chvíli, bohužel, ještě nejsou k dispozici.
Pojďme se tedy domluvit, že napíšete sem k nám. Můžete se o své situaci více podrobněji rozepsat a domluvíme se, že nebudu Vaše příspěvky dávat na veřejnou část webu, budou se zobrazovat pouze Vám. Je zapotřebí, abyste si poznamenala kód dotazu, který při vkládání obdržíte, abyste si mohla podle něj vyhledat odpověď. Je to tak pro Vás přijatelné?
Markéta