Kde najít nějakou odbornou podporu
Haluz
Zdravím už vám sem znova píšu.. Tentokrát po dalším obrovském prozření, po kterém už zkrátka nepochybuji, a rovnou dělám co je za potřebí. Při tom prozření, jsem pochopil další kus celé pravdy. O závislostech konkrétně pervitinu. Prakticky jsem přišel jak na příčinu, tak na neschopnost některých lidí (můj případ) s drogou přestat ani po usilovné snaze.. Naproti tomu jsou lidé kteří brali pervitin víc než já několik let, a bez větších problémů přestali. Za to já se mohl snažit jak chtěl a stejně neutuchající touha vždy převládla.. Rozhodně se nesnažím vymlouvat, svých chyb jsem si dobře vědom, nebylo jich málo. K věci. Jsem přesvědčen o tom, že lidé kteří se nedovedou perníku zbavit, mají příčinu svých obtíží vůbec né v nějaké závislosti, ale ještě dávno před tím. Nacházejí se v psychickém diskomfortu, je otázkou čím způsobeného, můj tip je že parazity, bez ohledu co si o tom myslíte. Jistě znáte typické feťácké "Vybírání" tedy chronické mačkání pleti s pocitem že tam něco leze co musí dostat ven.. Víte já blbec těmto bludům věřil i přesto že se mi pod kůží promenádovalo neskutečné svinstvo!! Doslova jsem si ho tím nezájmem pěstoval! A právě naposled jsem konečně z toho ksichtu vydoloval něco, co už konečně každému zavře hubu a srazí hřebínek. Vymáčkl jsem z boláku spolu s hnisem, i naprosto nepoškozeného ještě živého podivného parazita. Podle všeho by to měl být "neškodný" demodex jenže trochu neodpovídá velikost, je přes 2000 mikronů velký!! Wikipedie uvádí 260-280... No a teď je klíčové to co se v mém těle začlo dít v momentě kdy jsem začal pít CDS2 doslova poplach v mém těle, podle všeho ten parazit, plíživým nenápadným způsobem obsazoval celé mé tělo, měl jsem ho i snad v míše u lebky na páteři.. Doslova jsem cítěl jak ve mě utíká po lymfatickém systému nebo v nervech.. pryč od mého středu až do chodidel a prstů rukou i nohou! To jaký to mělo vliv na psychiku bych popsal asi jakobych měl mozek svázaný a utažený nití a pomalu byl svazován tou nití celý.. přicházela úzkost i deprese a čím dál silněji, všechno jsem to připisoval mému užívání drog a celkově životnímu stylu.. hrozně jsem se pletl.. a užívám si ten pocit zdraví doteď úzkost zmizela prakticky během pár hodin, depresi v tomhle zdravém stavu nelze dostat, mám konečně energii a myslím že už drogy nemusím brát.. Myslím že už jde jen o to zbavit se toho zlozvyku a něčím ty časové díry zaplnit jiným, nadruhou stranu, i zamořen parazity mi mozek šlapal kvalitně.. Ovšem teď si připadám, jako při první zkušenosti skoro!! Já už totiž byl i na tom perníku díky parazitům unavený a vyčerpaný! Má neschopnost se perníku zbavit, byla jednoznačně způsobena tím hajzlem ve mě! Jsem si jistý tím že min. za polovinou psychických obtíží stojí právě parazité v člověku! Byl bych moc rád kdyby jste tento názor prosadili do odborných kruhů nebo mě alespoň nasměrovali kde se tím bude ochoten někdo zabývat. A nebo mi tu myšlenku klidně ukradněte a vydávejte za svou, mým cílem je dostat tuhle informaci do povědomí lidí, je spousta kvalitních dobrých lidí zbytečně trpících v nepochopení tohle nesnesu! Když tak se mi ozvěte na Facebooku zde: Jé to je chytré to asi ten odkaz patří do skryté poznámky, no strčím ho tam snad se mi ozvete. Kamkoli napište cokoli že to jste vy a vaši odpověď nebo klidně tady ale ať se to dozvím nějak.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
omlouváme se, ale pokud zadáte dotaz zde, na Drogové poradně, odpovídáme pouze jejím prostřednictvím, nebudeme tedy reagovat na FB. Díky za pochopení.
To, co jste ve svém příspěvku popsal, bohužel, není nic nového. Plno uživatelů pervitinu prožívá to, co Vy (mají dojem, že mají pod kůží nebo někde v organismu nějaké parazity). Jde většinou o fázi akutní toxické psychózy, to, co máte pocit, že se skutečně děje, se neděje. Neumím si představit, do jaké míry jste svými prožitky pohlcen a zda jste ochoten si připustit, že by to mohlo být i jinak...Rozhodně by bylo od věci, abyste co nejdříve vyhledal odbornou pomoc, nejlépe lékaře psychiatra a promluvil s tím o tom, co prožíváte.
Netuším, kde jste, jaká města máte poblíž. Pokud byste potřeboval kontakty, rádi Vám je doporučíme, když napíšete, o jaké města by šlo.
Doporučuji to neodkládat a v žádném případě se nepokoušet ,,parazity" nějak zneškodňovat, mohl byste si vážně ublížit. Pokud by se Váš pocit ještě více umocňoval, zavolejte si pomoc ihned.
MK